خسارتی ناشی از زمین لرزه در جویبار گزارش نشد/ مصدومیت یک جوان

فرماندار جویبار از آماده باش تیم های امدادی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی زلزله خبر داد و گفت: تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

خسارتی ناشی از زمین لرزه در جویبار گزارش نشد/ مصدومیت یک جوان

کمال رستم علی، با اشاره به تشکیل ستاد بحران در فرمانداری و آماده باش تیم های امدادی برای خدمات رسانی به حادثه دیدگان احتمالی زمین لرزه اظهار داشت: تاکنون هیچ خسارتی ناشی از زلزله در شهرستان به ستاد بحران گزارش نشده است اما تمام مسئولان ستاد بحران از هلال احمر اورژانس ۱۱۵ و نیروهای امدادی در فرمانداری آماده باش هستند و لحظه به لحظه پیگیری موضوع زلزله در شهرستان جویبار هستند.

وی با اظهار این که با تمامی نیروهای امدادی و عضو ستاد مدیریت بحران در آماده باش هستیم، ادامه داد: در صورت نیاز به مردم خدمات رسانی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اعلام آماده باش به مجموعه های امدادی در سطح شهرستان گفت: همچنین تیم ارزیابی امدادی به مرکز و کانون زلزله اعزام شد و پایگاه های مرکز عملیاتی امدادی براساس دستورالعمل های پاسخگوی اضطراری آماده باش شدند.

رستمعلی با تاکید براین که تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی نداشتیم، گفت: طبق گزارش بیمارستان عزیزی جویبار در حاشیه زلزله دچار آسیب و با درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شد.

دو زمین لرزه به بزرگی ۴.۲ و ۲۷ ریشتر سه شنبه شب در ۱۰ کیلومتری شهرهای ساری و جویبار رخ داد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها