کشف ۳۳۵ قبضه سلاح و ۵ هزار عدد مهمات جنگی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات ۳۳۵ قبضه سلاح و بیش از ۵ هزار عدد انواع مهمات جنگی در مرزهای شمال غرب کشور کشف و ضبط شده است.

کشف ۳۳۵ قبضه سلاح و ۵ هزار عدد مهمات جنگی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به کشف ۳۳۵ قبضه سلاح و بیش از ۵ هزار عدد انواع مهمات جنگی در مرز های شمال غرب کشور گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در خصوص مقابله و مبارزه جدی با پدیده قاچاق سلاح و مهمات و ورود آنها به داخل مرزهای کشور این مقدار از مهمات و سلاح های جنگی در بازه زمانی دی ماه کشف شده است.

ناصر عتباتی افزود: این کشفیات شامل سلاح های جنگی و شکاری اعم از خودکار و نیمه خودکار و کلت، نارنجک، آرپی جی و انواع مین ها و مواد منفجره و تی ان تی است و میزان آن در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است.

وی همچنین با بیان این که علاوه بر این موارد در فاصله زمانی ۷۵ روزه اغتشاشات کشفیات قابل توجهی شامل یک هزار و ۲۶۱ قبضه انواع سلاح های جنگی اعم از سلاح های شکاری، شورشی، کلت کمری و سلاح های خودکار و نیمه خودکار در مناطق مرزی و در عملیات های مختلف مجموعه های امنیتی و اطلاعاتی کشف شده است تصریح کرد: علاوه بر این کشفیات ۶۰ کیلوگرم مواد منفجره از نوع سی ۴ و تی ان تی با کاربرد ساخت بمب و با هدف ایجاد ناامنی نیز با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشف شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بس نشده .باور میکنیم هرروز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها