محموله قاچاق ۱۶۰ میلیاردی در بوشهر زمین گیر شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری دو نفر قاچاقچی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

محموله قاچاق ۱۶۰ میلیاردی در بوشهر زمین گیر شد

سردار حیدر سوسنی، از دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت:در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در خصوص قاچاق کالا به صورت کلان در شهر بوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با یک سری اقدامات اطلاعاتی و کنترل دقیق محورهای خروجی استان، تعداد ۲ دستگاه کامیون حامل انواع کالای قاچاق به مقصد استان‌های مرکزی را شناسایی و در یک عملیات به صورت همزمان توقیف که پس از دلالت به مقر انتظامی و هماهنگی با مقام قضائی، آن را مورد بازرسی قرار دادند. 

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیفی، دستگاه‌های جی پی اس سیار لرزه نگاری، قرص‌های تقویتی، پودر بدن سازی، پاسور، لوازم جانبی موبایل، ساعت‌های هوشمند، لوازم الکتریکی فیبر نوری، لوازم آرایشی و انواع عطر قاچاق در حجم بالا و برندهای مختلف کشف شد.

سردار سوسنی با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: در همین راستا ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و کالای مکشوفه نیز تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • امیرحسین پاکذات
    0

    این بنده خداها که قاچاقچی نیستند تنظیم کننده بازار هستند جنس قاچاق هم ارزان‌تر هم با کیفیت تر است دولت باید جنس با تعرفه کم وارد کنه ما تولید کننده نمی‌خواهیم به چه زبانی بگیم تولید کننده که اشتباه است مونتاژ کارانی که حتی تو مونتاژ پیچ ومهره کم میارند

  • ا
    0

    آقا امیر حسین پیچ زیاد میارند وسیله برقی خریدم بدلیل ناقص بستن آن یک قطعه دچار شکستگی شد که گیر نمیاد وسیله بی استفاده مونده

  • ناشناس
    0

    آمریکا متهمان ترور سردار سلیمانی را به ایران مسترد کند
    حالتون خوبه خیلی اعتماد نفس داریم تهدید کرده اونوقت تحویل دادگاه بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها