رئیس پلیس استان:

۱۰۰ میلیاردریال پارچه قاچاق در استان بوشهر کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف ۳ خودرو حامل پارچه قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در استان خبر داد و گفت: از وسیله نقلیه توقیفی ۴ هزار و ۵۰۰ طاقه پارچه فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

۱۰۰ میلیاردریال پارچه قاچاق در استان بوشهر کشف شد

سردار حمید سوسنی اظهار داشت: استان بوشهر از امنیت پایدار و مطلوبی برخوردار است که در این راستا از همکاری و مشارکت مردم قدردانی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را یکی از اولویت‌های این نیرو دانست و بیان کرد: تمام محورهای مواصلاتی تحت رصد و پایش نیروی انتظامی قرار دارد و با قاچاق کالا و محموله‌های فاقد اسناد معتبر گمرکی برخورد می‌شود.

رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف خودرو حامل پارچه قاچاق در دشتستان خبر داد و بیان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری 3 دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق را توقیف کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی انجام شده از وسیله نقلیه توقیفی 4 هزار و 500 طاقه پارچه فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

سوسنی گفت: در این رابطه 3 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کاهش 18 درصدی وقوع جرائم خشن در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر نیز از کاهش 18 درصدی وقوع جرائم خشن در استان خبر داد و افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و با بهره‌ گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان در 5 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل وقوع جرایم خشن جنایی 18 درصد کاهش یافته است.

سرهنگ جوشن سهرابی با اشاره به کاهش 900 درصدی وقوع سرقت مسلحانه در مدت یاد شده گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس، نسبت کشف به وقوع کلاهبرداری در 5 ماه امسال 95 درصد و در جرم جعل نسبت کشف به وقوع میزان 97 درصد بدست آمده و وقوع جرم جعل کاهش 9 درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی افزود: در پنج ماهه امسال تعداد 63 باند مجرمانه در جرائم سرقت شناسایی و منهدم شده که این امر سبب دستگیری 164 سارق و 68 نفر خریدار اموال مسروقه شده است.

از کشف 646 فقره انواع سرقت در 5 ماه امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت وقوع جرائم خشن در استان 18 درصد کاهش یافته و 464 فقره سرقت کشف شده است.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها