انهدام باند سارقان به عنف در شرق استان تهران

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از انهدام باند سارقان به عنف و دستگیری ۳ نفر اعضای باند و ۳ مالخر اموال مسروقه خبر داد.

انهدام باند سارقان به عنف در شرق استان تهران

سردار کیومرث عزیزی، صبح چهارشنبه ۲۱ دی ماه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت بعنف از شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و راهنمایی مال باختگان در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه، ۳ نفر از متهمان را دستگیر و از مخفیگاه آنان اسلحه کلت قلابی، سلاح سرد قمه و چاقو و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت مورد استفاده در سرقت ها کشف و متهمان را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با مال باختگان و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نیافته و به ۳۰ فقره سرقت به عنف از شهروندان اعتراف کردند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در ادامه پس از اعتراف سارقان به فروش اموال مسروقه کارآگاهان پلیس آگاهی ۳ نفر از مالخران اموال مسروقه را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه متهمان چندین دستگاه گوشی مسروقه کشف کردند.

عزیزی خاطر نشان کرد: شهروندان عزیز در صورت مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آن ها کارت شناسایی و حکم ماموریت درخواست کرده و در صورت عدم ارائه این مدارک توسط آن ها، با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داوود
    0

    سریعا بدون حکمه قاضی اعدامشون کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها