مردی در آمریکا پس از کشتن همسر و فرزندانش خودکشی کرد

مردی در میشیگان دو فرزند و همسرش را به ضرب گلوله کشت و سپس خودکشی کرد.

مردی در آمریکا پس از کشتن همسر و فرزندانش خودکشی کرد

مقامات میشیگان شنبه شب اعلام کردند بازرسان یک کلانتری در میشیگان معتقدند مردی به دو فرزند و مادر آن دو شلیک کرده و قبل از اینکه خودش را بکشد، آن‌ها را کشت.
کلانتر شهرستان آلگان در بیانیه أی اعلام کرد نیرو‌های پلیس بعد ازظهر شنبه جسد هر چهار نفر را در خانه‌ای در شهر لی پیدا کردند.
در این بیانیه آمده است عموی این زن پس از اینکه برای دیدار این خانواده به منزل آن‌ها رفت، گزارش داد، چون آن‌ها را از پنجره مشاهده نکرده است، با پلیس تماس گرفت.
کلانتری قربانیان را سیندی کلوز ۳۵ ساله و دو کودک ۱۰ و ۱۳ ساله شناسایی کرد. در این بیانیه آمده است پلیس معتقد است راجر کایل هاگر ۳۴ ساله قبل از کشتن خود به سیدنی کلوز و فرزندان آن‌ها شلیک کرده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.
در ادامه تحقیقات یکی از همسایه‌ها به وود تی وی گفت روز شنبه حوالی ظهر صدای چندین گلوله را شنید و تا زمانی که ماشین‌های کلانتر را در منطقه ندیده بود، تصور می‌کرد این تیراندازی از سوی شخصی در حال شکار صورت گرفته است. کوین هیتمانچیک، همسایه این خانواده گفت:"این یک چیز وحشتناک و دهشتناک است. شما در مورد آن می‌شنوید، اما هرگز به خاطرتان خطور نمی‌کند این حادثه قرار است آن طرف جاده اتفاق بیفتد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    تا به حال من بارها چنین خبری را از ایران شنیده ام.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها