جزئیات قتل عام خانوادگی در ایلام

مرد جوان ایلامی بعد از قتل همسر و خواهر همسرش دست به خودکشی زد.

جزئیات قتل عام خانوادگی در ایلام

صبح روز 11 تیرماه امسال وقتی صدای شلیک گلوله در یکی از خیابان های دره شهر ایلام پیچید، همسایه ها سراسیمه به سمت خانه آقای ملکیان هجوم بردند.

جسد غرق در خون محدثه و کیمیا وسط خانه افتاده بود و شوهر محدثه به نام فرید، اسلحه را روی شقیقه خود گذاشته بود و از همسایه ها می خواست که بیرون بروند.

کلمه ها مقطع مقطع بین فریاد وحشت به گوش می خورد: نه .. نزن ..

اما ناگهان شلیک مرگ فرید به سر خودش شلیک شد و حالا او سومین قربانی سناریوی مرگباری بود که از شب قبل در این خانه راه افتاده بود.

پایان خونین عشق فرید و محدثه

یکی از بستگان فرید و محدثه که تمایل ندارد هویتش فاش شود در گفتگو با خبرنگار رکنا راجع به این حادثه می گوید:« فرید و محدثه عاشق همدیگر بودند و 5 سال قبل ازدواج کردند.

خانواده محدثه با ازدواج او مخالف بودند چون سنش خیلی کم بود و هنوز دانش آموز دبیرستان بود.اما اصرار این دختر باعث شد پدرش راضی به ازدواجش شود.حتی تهدید کرده بود که اگر با فرید ازدواج نکند خودکشی می کند.»

این فرد در ادامه می گوید:«محدثه تازه 19 ساله شده بود و یک دختر 4 ساله به نام بهار داشت.زندگی او و فرید خوب بود تا اینکه فرید چند ماه قبل به زندان افتاد. می گفتند جرم او خرده فروشی مواد مخدر است. چند ماهی حبس کشید و بعد به قید وثیقه آزاد شد.

اما محدثه به خانه پدرش رفته بود و از اینکه شوهرش وارد کار خلاف شده بود خیلی ناراحت بود.فرید برای آشتی پیش قدم شد و به محدثه قول داده بود که دیگر سراغ کار خلاف نرود.محدثه هم شرط گذاشته بود که باید خانه و زمین کشاورزی را به نامش کند تا به زندگی برگردد و فرید قبول کرد و این کار را انجام داد.

اما مدتی بعد باز هم به مشکل برخوردند و محدثه مجددا به خانه پدرش رفت و گفت قصد جدایی دارد.فرید می گفت تو من را فریب دادی و اموال را به نام خودت تصاحب کردی، حالا حرف طلاق می زنی.برای همین اختلاف آنها بالا گرفته بود.»

خودکشی جوان ایلامی بعد از قتل همسر و خواهر همسر

تا اینکه شب قبل از حادثه فرید بار دیگر به خانه پدر محدثه رفت:«آن شب باز هم دعوا بین زن و شوهر شدید شده بود و فرید با چاقو محدثه و خانواده اش را تهدید کرده بود.

صبح روز بعد باز هم مقابل خانه رفته بود.اهل خانه در خواب بودند و فرید از بالای در وارد حیاط شده و بالای سر محدثه رفته بود.

از او خواسته بود همراهش برود که همان موقع خواهر 16 ساله محدثه به نام کیمیا از خواب بیدار شده و به فرید گفته بود اجازه نمی دهم خواهرم را با خود ببری و از او خواسته بود از خانه بیرون برود.در همین حین، مادر محدثه از راه رسیده بود که ناگهان فرید با اسلحه شروع به تیراندازی کرده بود.

ابتدا کیمیا را به قتل رسانده و سپس به سمت محدثه شلیک کرده بود.به مادر آنها هم تیر زد که مجروح شده است.بعد هم به حیاط رفت و در حالی که همسایه ها به خاطر سر و صدا وارد خانه شده بودند اقدام به تیراندازی به خود کرد و به زندگی خودش پایان داد.»

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها