عامل قتل مسلحانه 4 عضو یک خانواده در اهواز به دام افتاد

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: قاتلی که سال گذشته 4 نفر از اعضای یک خانواده را در اهواز به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی خوزستان دستگیر شد.

عامل قتل مسلحانه 4 عضو یک خانواده در اهواز به دام افتاد

سرهنگ سیروس دریکوند اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل 4 نفر از اعضای یک خانواده در 22 شهریور 1400 در یکی از مناطق اهواز، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که کارآگاهان دایره مبارزه با قتل پلیس آگاهی استان از همان لحظات اولیه با انجام تحقیقات گسترده پلیسی در این باره دو نفر را که در قتل معاونت داشتند، دستگیر کردند، افزود: با تلاش مستمر و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی، مخفیگاه قاتل در شهرستان شوش شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اظهار کرد: روز گذشته کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت نیابت قضایی و طی عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دریکوند با بیان این که در این عملیات یک قبضه سلاح کلاش به‌کار گرفته شده در صحنه قتل از محل اختفای متهم به همراه 28 تیر جنگی کشف شد، گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده و مستندات جمع آوری شده، متهم به صراحت به قتل 4 نفر و مجروح کردن 2 نفر دیگر اعتراف و انگیزه خود را اختلاف قبلی اعلام کرد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: خراسان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها