اعضای باند کلاهبردار خریدار تجهیزات پزشکی در قم بازداشت شدند

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به بازداشت اعضای باندی کلاهبردار در قم، گفت: متهمان با شگرد خرید دستگاه مانو متر اکسیژن ساز مبلغ ۳ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند.

اعضای باند کلاهبردار خریدار تجهیزات پزشکی در قم بازداشت شدند

سردار سید محمود میر فیضی، گفت: در پی شکایت ۵ نفر از شهروندان مبنی بر اینکه افرد ناشناسی با مراجعه به تعدادی از مغازه‌های تجهیزات پزشکی چندین دستگاه مانو متر اکسیژن ساز خریداری و قسمتی از ثمن معامله را پرداخت در قبال ما بقی وجوه، مدارک هویتی را به امانت سپرده بود، اما برای تسویه حساب مراجعه نکرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی استان در بررسی صورت گرفته با توسعه اقدامات اطلاعاتی، یک نفر در این خصوص را شناسایی و با استعلام از سازمان زندان ها، مشخص شد وی در حال حاضر به اتهام سرقت منزل به حبس تعزیری محکوم است.

او اضافه کرد: در تحقیقات انجام گرفته، همدست متهم نیز بازداشت و به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی استان شد.

سردار میرفیضی عنوان کرد: با پیگیری‌های بعمل آمده مشخص شد متهمان ۳ میلیارد ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان قم ضمن تاکید بر اینکه برخی از متهمان و افراد سود جو از اعتماد بعضی کسبه سوء استفاده کرده و با انجام مانور‌های متقلبانه مبادرت به کلاهبرداری می‌کنند، از فروشندگان عزیز درخواست کرد بعد از قرارداد بیع، ثمن به صورت نقداً دریافت کنند در صورتی که مشتری را می‌شناسند، می‌توانند اسناد بهادار و تعهد آور از قبیل چک و سفته دریافت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها