راننده وانت نیسان برهم زننده آرامش شهروندان در اردبیل دستگیر شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: راننده وانت نیسان برهم زننده آرامش شهروندان در اردبیل دستگیر و با تشکیل پرونده مجرمانه راننده تحویل مراجع قضایی شد.

راننده وانت نیسان برهم زننده آرامش شهروندان در اردبیل دستگیر شد

سرهنگ سید حجت فتاحی، با بیان اینکه با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: راننده وانت نیسان برهم زننده آرامش شهروندان در اردبیل دستگیر و با تشکیل پرونده مجرمانه راننده تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: این راننده با تعبیه سیستم منفجره در قسمت اگزوز وسیله نقلیه باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی اردبیل شده بود که با انجام اقدامات پلیسی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شناسایی و برابر مقررات خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل با هشدار به کسانی که مرتکب چنین رفتارهایی در سطح خیابان‌ها می‌شوند، گفت: علاوه بر توقیف و اعمال قانون این گونه خودروها اگر منجر به تصادف جرحی و یا فوتی شوند برای آنها پرونده تشکیل و راننده خاطی به مرجع قضائی تحویل داده خواهد شد.

سرهنگ فتاحی با بیان اینکه پلیس در مسیر ارتقا و افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، افزود: با مخلان نظم و امنیت ترافیکی که با ایجاد هرگونه آلودگی صوتی و صدای ناهنجار، انجام حرکات نمایشی و تخلفات حادثه ساز موجب مزاحمت و سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برابر قانون و مقررات برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • رابی
    1

    خب پلیس چرا با تولید کنندگان خودروهای بی کیفیتی که امنیت جانی مردم را به خطر می اندازد برخورد نمی کند؟

  • ناشناس
    0

    پس قاتل شاهچراغ چه شد؟

  • ناشناس
    0

    نیسان از بمب افکن B52 خطرناکتره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها