دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با صدور اطلاعیه ای از دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرتنمایی با سلاح غیرمجاز در فضای مجازی در شرق و غرب تهران خبر داد.

دستگیری عاملان قدرتنمایی در فضای مجازی

در متن این اطلاعیه آمده است: به‌دنبال انتشار تصاویری از ترویج خشونت در یکی از شبکه‌های اجتماعی که موجبات نگرانی شهروندان را سبب شده بود، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
با تلاش شبانه‌روزی و با اشراف اطلاعاتی مأموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب، روز چهارشنبه یک نفر از عاملان اصلی اغتشاشات در محله تهرانپارس استان تهران دستگیر شد و مأموران با شناسایی مخفیگاه و بازرسی از منزل متهم ۳۳ عدد فشنگ شکاری، یک عدد غلاف سلاح کلت کمری، یک عدد افشانه اشک‌آور، ۴ قبضه سلاح سرد قمه و چاقو کشف و ضبط کردند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ تیم رسیدگی‌کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام دادند و در نهایت یک تیم دیگر از گردانندگان یکی از کانال‌های ترویج خشونت در فضای مجازی را همزمان در عملیات جداگانه‌ای در غرب تهران شناسایی و با هماهنگی قضایی ۲ نفر از عناصر اصلی این شبکه را دستگیر و از مخفیگاه این افراد نیز ۲قبضه کلت جنگی، ۴ عدد خشاب، ۱۱۸ عدد انواع فشنگ‌های جنگی و یک عدد ال ای دی غیرمجاز کشف کردند.
تمامی افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند. یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات ضد امنیتی مجرمان در فضای مجازی است که اغلب این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرتنمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت می‌کنند و پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض‌اندام را از آنان می‌گیرد.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها