حریق مرگبار هتلی در کامبوج/ ۱۹ کشته تاکنون

آتش سوزی گسترده‌ای، که بیش از ۱۲ ساعت در هتلی در کامبوج ادامه داشت، دست کم ۱۹ کشته برجا گذاشت و همچنان ده ها نفر دیگر مفقود هستند.

حریق مرگبار هتلی در کامبوج/ ۱۹ کشته تاکنون

این آتش‌سوزی در یک شهر هم‌مرز با تایلند رخ داده است. مقیاس این آتش‌سوزی به حدی بود که تایلند - کشور همسایه کامبوج - خودروهای آتش نشانی را برای کمک به مهار آتش در این شهر اعزام کرد.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که مردم پس از گرفتار شدن در آتش سوزی این هتل، خود را از پشت بام یا بالکن به پایین پرتاب می‌کنند.

به گزارش آسوشیتدپرس، بسیاری از کسانی که داخل این هتل بودند، اعم از مشتریان و کارکنان عمدتاً اهل تایلند بودند. در ویدئویی که آژانس آتش نشانی کامبوج منتشر کرده است، شنیده می‌شود که شاهدان برای نجات افرادی که در پشت بام مجتمع هتل گیر افتاده‌اند، به ماموران آتش‌نشانی التماس می‌کنند.

بنا بر اعلام روزنامه ایندیپندنت، سازمان آتش نشانی و امداد و نجات کامبوج اعلام کرد که این حریق چهارشنبه شب از طبقات ۱۳، ۱۴ و ۱۵ آغاز شد.

یکی از آتش نشانان در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: آتش سوزی بسیار گسترده بوده بنابراین دسترسی شیلنگ‌های آب به آن دشوار بود.

این حریق بعد از ظهر روز گذشته (پنجشنبه) مهار شده با این حال عملیات امدادی برای یافتن مفقودان این حادثه همچنان ادامه دارد و احتمال افزایش تلفات این حادثه نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، گفته می شود که در این حادثه حدود ۷۰ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

علت وقوع این حادثه تاکنون مشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها