تصادف مرگبار پژو۲۰۶ در بزرگراه آزادگان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف مرگبار سواری پژو ۲۰۶ با گاردریل‌های بزرگراه آزادگان خبر داد.

تصادف مرگبار پژو۲۰۶ در بزرگراه آزادگان

سرهنگ احسان مؤمنی، درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ حوالی ساعت ساعت ۴:۵۵ بامداد امروز در حال حرکت در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های حاشیه مسیر برخورد کرد. 

وی با بیان اینکه خودروی سواری پس از برخورد با گاردریل‌ها متوقف شد، گفت: با حضور عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل و نیز حضور عوامل امدادی مشخص شد که راننده سواری پژو ۲۰۶ در دم و به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

مومنی درباره دلیل وقوع این حادثه نیز گفت:‌ کارشناسان اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بررسی شواهد و آثار به جا مانده در صحنه تصادف علت اولیه وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند. 

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه سواری پژو ۲۰۶ به محلی امن در حاشیه مسیر منتقل شد، گفـت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و امدادگران پس از ایمن‌سازی محل به ماموریت خود در این حادثه خاتمه دادند. 

وی به رانندگان توصیه کرد که در حین رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. همچنین در شرایط خستگی و خواب‌آلودگی و عدم تمرکز به هیچ عنوان رانندگی نکنند. 

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ازاد
    0

    کدام تصادف با خودروهای ایرانی مرگبار نبوده،،،روزگاری همگی باید پاسخگو باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها