بازداشت رئیس بزرگ‌ ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۵۶ باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۷۸ تن انواع مواد افیونی در استان خبر داد و گفت: رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدان بازداشت شد.

بازداشت رئیس بزرگ‌ ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر ‌در کوه‌های اطراف زاهدان

سردار محمد قنبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون در حوزه مبارزه با مواد مخدر بالع بر 78 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: 56  باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این مدت در استان منهدم شده؛ همچنین در این مدت چهار هزار و 178 عملیات علیه قاچاقچیان انجام شده است.

وی ادامه داد: 61 مورد از این عملیات‌ها توام با درگیری بوده و تاکنون 65 قبضه سلاح، 9 فرستنده بی‌سیم، 501 دستگاه موتور سیکلت و 143 تیغه خشاب از قاچاقچیان کشف شده است. 

قنبری عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون پنج نفر از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند؛ همچنین رئیس بزرگ‌ترین سرشبکه قاچاق مواد مخدر پس از 4 سال زندگی مخفیانه در کوه‌ها دستگیر شده است. 

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه علاوه بر مبارزه با سرشبکه‌های قاچاق با خرده‌فروشان نیز برخورد شده، گفت: در این ارتباط یک هزار و 148 نفر دستگیر شده‌اند. همچنین امسال بیش از 6  هزار نفر از معتادین تاکنون دستگیر و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل شده‌اند.

وی در رابطه با امنیت حاکم در استان گفت: فضای استان به لحاظ امنیت مثبت است و با وجود بسترهایی که دشمن برای تولید ناامنی روی آن مانور می‌دهد با کمک و هوشیاری مردم و تلاش صادقانه نیروهای امنیتی امنیت قابل قبولی در استان حاکم است.

وی تصریح کرد: با اتحادی که بین قومیت‌های مختلف استان وجود دارد تیر خرابکاران به سنگ خورده و نتوانسته‌اند در استان به اهداف خود برسند.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: یکی از عواقب خطرناک احساس ناامنی در بیرون استان ضربه به اقتصاد استان است چرا که دشمنان در پی خرابکاری در فضای مجازی و تخریب چهره استان هستند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    خداقوتتون بده بخاطر مواد این موضوع .اما اگر قاچاقچی گرفتید چرا صورتشون راپوشاندید بهتر بود صورتشان نمایان بشه تامردم اینا را بشناسند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها