دزدی با شگرد خاص در کهگیلویه/ سارقی در لباس مامور

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری فردی در لباس نظامی که خود را به عنوان یکی از همکاران فراجا معرفی می‌کرد در این شهرستان خبر داد.

دزدی با شگرد خاص در کهگیلویه/ سارقی در لباس مامور

سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با لباس نظامی اقدام به اخاذی و قاب زنی طلا و جواهرات و دخل زنی در سطح استان می‌کند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت. 

وی افزود: طی بررسی ماموران مشخص شد که متهم در سطح  شهر در جلوی طلافروشی ها و خیابان های شهر دهدشت اقدام به تردد می‌کند و متهم از کودکان خردسال زیر ۶ سال با ترفندهای اینکه من پلیس هستم و دوست شما از این طریق اقدام به سرقت و قاب زنی و جواهرات کودکان می‌کرد. 

موسوی در ادامه اظهار داشت: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده، متهم  را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم دارای سوابق متعدد سرقت اخاذی و سوء استفاده از لباس فراجا در سطح شهرستان و شهرستان‌های همجوار بوده است. 

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم یک ثوب لباس نظامی با درجه و آرم بازو و یقه و اتکیت بنام و یک عدد کمربند نظامی و یک عدد گوشواره طلای خردسال کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم به ۵ فقره سرقت طلا و جواهرات در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و خودرو  نیز به پارکینگ منتقل شد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها