پایان کار سارق مامورنما در قرچک

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل اصلی سرقت های تحت عنوان مامور در شهرستان قرچک خبر داد.

پایان کار سارق مامورنما در قرچک

شهرام امیریان ظهر شنبه ۱۹ آذر ماه در تشریح جزییات این خبر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد تحت عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظی قرچک و با توجه به اهمیت موضوع جلسات متعدد برگزار و در مورد برخورد و دستگیری مجرمین حوزه استحفاظی تبادل نظر شد و با توجه به اینکه سارقان خود را مامور نیروی انتظامی معرفی می کردند و این امر موجب خدشه به وجهه‌ی مقدس عوامل انتظامی می شد مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل یک تیم عملیاتی ۴ نفره و انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت های انجام شده ، احدی از سارقان به هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی با توجه به مدارک و اسناد جمع آوری شده و روبرو شدن متهم با مدارک موجود ، وی لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به همراه دو نفر دیگر با خودروهای مختلف مانند تیبا ، پراید و دنای سفید رنگ پس از شناسایی سوژه ها خود را مامور مواد مخدر معرفی کرده و اقدام به سرقت به عنف از قربانی های خود می کردند.

امیریان با بیان اینکه سارقان در همه ی سرقت ها از لباس ، کلاه ، بی سیم و دستبند نیروی انتظامی استفاده می کردند ، اظهار کرد: متهم روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها