۳ باند سرقت در قرچک متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از شناسایی و دستگیری ۳ باند سرقت، ۷ سارق و کشف ۳۳ فقره سرقت در این رابطه خبر داد.

۳ باند سرقت در قرچک متلاشی شد

سرهنگ یداله طهماسیان، با اشاره به انهدام 3 باند خلافکاری در قرچک اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت زیورآلات کودک خردسال در سطح شهرستان قرچک، تحقیق و بررسی این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی 2 سارق در شهرستان قرچک شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک بیان داشت: متهمان در اظهارات خود به 3 فقره سرقت زیورآلات کودکان زیر 5 سال اعتراف کرده که ارزش ریالی طلاهای سرقتی توسط کارشناسان 500 میلیون ریال تخمین زده شده است.

پایان کار باند سارقان خودرو و محتویات داخل خودرو با 23 فقره سرقت

سرهنگ طهماسیان در ادامه بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات آن در سطح شهرستان، موضوع دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه 4 نفر سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان انواع اموال سرقتی مرتبط با خودرو مانند باتری، ضبط و باند و لاستیک زاپاس را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک اظهار داشت: در تحقیقات تخصصی پلیس و با توجه به جمع‌آوری دلایل و مستندات لازم متهمان به 23 فقره سرقت اعتراف کردند.

پایان کار سارق منزل با 7 فقره سرقت در قرچک

سرهنگ طهماسیان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قرچک و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارگروه ویژه‌ای از مأموران کلانتری 12 زیباشهر تشکیل و دستگیری سارق در دستور کار آن‌ها قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات میدانی و بررسی آثار باقیمانده در محل‌های وقوع سرقت، هویت سارق که یکی از افراد سابقه‌دار در این زمینه بود را شناسایی و او را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به کشف اموال مسروقه از مخفیگاه متهم گفت: متهم دستگیرشده در تحقیقات پلیس و مواجهه شدن با دلایل و مستندات به 7 فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ طهماسیان در پایان با بیان اینکه چند تن از مالباختگان با مراجعه به کلانتری 12 موفق به شناسایی متهم شده‌اند خاطرنشان کرد: موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است و بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت مطلوب مقدور نیست که در این رابطه7 سارق و کشف 33 فقره سرقت دستگیر شدند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کیخا
    0

    ای امان از این رافت اسلامی باید این افراد را در کویر لوت اردوگاه کار اجباری میبردند تا اثری از انها نماند مردم از شر اینها نجات کنند

  • ناآشنا
    0

    خداوند اهل شون کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها