قاچاقچیان اسلحه‌ ها را جا گذاشتند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان مرزی ثلاث باباجانی و کشف ۱۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز خبر داد.

قاچاقچیان اسلحه‌ ها را جا گذاشتند

 سردار علی‌اکبر جاویدان، گفت: پس از اطلاع مأموران انتظامی «ثلاث باباجانی» مبنی بر ورود تعدادی اسلحه جنگی از آن سوی مرزها به داخل شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مأموران با دریافت این گزارش، اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کردند و با تحقیقات بسیار موفق به شناسایی ۲ عضو باند شدند که با یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال و جابه‌جایی سلاح‌های غیرمجاز به یکی از روستاهای شهرستان بودند.

قاچاقچیان زمانی که خود را تحت تعقیب پلیس دیدند با پرتاب محموله به زمین‌های اطراف و با استفاده از تاریکی هوا و شناختی که از منطقه داشتند، موفق به فرار شدند.
سردار جاویدان با تأکید بر اینکه کارهای اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در ادامه و طی بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ قبضه اسلحه کلت کمری کشف کردند.

وی مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد و گفت: طی روزهای گذشته نیز ۲۴ قبضه اسلحه و ۱۴ هزار و ۲۵۰ عدد فشنگ از ۲ باند دیگر در استان کشف شده بود.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    فکر کنم 60 درصد مردم واقتصاذ مملکت با این امار هر روزه توکار سلاح هستند !!!!!!!!!!!!! بسه دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها