«آیت‌ الله معصومی‌ لاری» دار فانی را وداع گفت

«آیت‌الله معصومی لاری» از علمای برجسته کرمانشاهی بامداد امروز یکشنبه دارفانی را وداع گفت و به لقا الله پیوست.

«آیت‌ الله معصومی‌ لاری» دار فانی را وداع گفت

«آیت الله معصومی لاری» از علمای برجسته کرمانشاهی بامداد امروز یکشنبه دارفانی را وداع گفت. این عالم وارسته سال‌ها امام جماعت مسجد المهدی کرمانشاه بودند و جلسات موعظه ایشان با حضور جوانان به صورت مستمر برگزار می‌شد.

مراسم تشییع پیکر عالم ربانی مرحوم حاج سید مجتبی معصومی لاری (رحمة الله علیه) روز دوشنبه 21 آذر ماه ساعت 9:30 از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت باغ فردوس برگزار می‌شود.

همچنین مراسم وداع با این استاد اخلاق امروز یکشنبه  بعد از نماز مغرب و عشا و مراسم یادبود و ترحیم آن مرحوم روز دوشنبه ساعت 15تا 16:30در مسجد المهدی(عج) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.و از عموم مردم قدرشناس کرمانشاه دعوت به عمل می آید در این مراسم که بزرگداشت مقام علم و عالم است، شرکت کنند.

امام جمعه تربت‌جام دار فانی را وداع گفت

حضرت آیت‌الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه و بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی درگذشت عالم ربانی "حاج سیدمجتبی معصومی لاری(رحمت الله علیه)" از اساتید اخلاق و مفسران قرآن کریم را تسلیت گفتند.

مشروح پیام آیت‌الله علما و بهمن امیری‌مقدم به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم انالله و انا الیه راجعون رحلت عالم گرانقدر و استاد اخلاق، ابوالشهید مرحوم آیت‌الله حاج سید مجتبی معصومی لاری (رحمت الله علیه) موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

آن عالم ربانی عمر شریف خود را صرف تبلیغ، ترویج و تبیین معارف اهل‌بیت علیهم‌السلام نمود و همواره متواضعانه و با روی خوش در پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مردم خصوصاً جوانان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کرد.

اینجانبان فقدان آن عالم وارسته و متخلق به اخلاق اسلامی را به بیت معظم ایشان، حوزه‌های علمیه استان و مردم شریف کرمانشاه خصوصاً شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نماییم.

مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه

اعلام یک روز عزای عمومی در کرمانشاه

در پی درگذشت آیت الله معصومی لاری، استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم، استاندار کرمانشاه، فردا دوشنبه 21 آذر 1401 را عزای عمومی در استان اعلام کرد.

بهمن امیری‌مقدم از همه اقشار مردم قدرشناس استان کرمانشاه به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، علما، روحانیون، دانشجویان و دانشگاهیان، اصناف و بازاریان، کشاورزان، کارگران و مدیران و کارکنان دعوت کرد تا حضوری پرشکوه در مراسم تشییع پیکر آیت الله معصومی لاری داشته باشند و یاد و خاطره همه خادمان دین و قرآن بویژه این عالم ربانی را ارج بنهند.

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر عالم ربانی مرحوم حاج سید مجتبی معصومی لاری (رحمة الله علیه) روز دوشنبه 21 آذرماه ساعت 9:30 از مقابل مسجد جامع کرمانشاه به سمت باغ فردوس برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها