اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول

مرد جوان که با همدستی یک زن، شوهر وی را به قتل رسانده بود دستگیر شد.

اعتراف به جنایت با همدستی زن مقتول

سرهنگ حمید افرامن، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: اوایل آذر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر توقف مشکوک یک دستگاه سواری پراید در جاده «بند بهمن» شهرستان کوار، عوامل انتظامی در محل حاضر شده و جسد مردی پیچیده در پتو را روی صندلی عقب خودرو کشف کردند.بلافاصله کارآگاهان پرونده‌ای برای این قتل تشکیل داده و تحقیقات را برای شناسایی هویت مقتول ۴۴ ساله آغاز کردند که بعد از ۱۵ روز موفق به شناسایی قاتل وی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری قاتل ۲۸ ساله در شهرستان شیراز، گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به قتل، اعلام کرد که این اقدام با همدستی همسر مقتول انجام شده است.

افرامن گفت: قاتل اعتراف کرد که روز حادثه بر سر مشکلات خانوادگی در منزل مقتول با او درگیر شده و با یک ابزار سخت او را به قتل رسانده و بعد از پیچیدن جنازه در یک پتو آن را در خودروی مقتول قرار داده و ماشین را در کنار جاده‌ای رها می‌کند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه مشکلات شخصی و خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره معتبر آن را مرتفع کنند تا شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

منبع: ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    6

    در قتل های خانوادگی همیشه پای زن مقتول در میان است!

  • ناشناس
    9

    خیلی از زنان ما هستند که توسط شوهر شکنجه و تحقیر می‌شوند نه جایی برای رفتن دارند و نه حالی برای ماندن ،نه پشتیبانی و نه کسی که از آن‌ها حمایت کند
    معمولاً استقلال مالی نیز ندارند که بتوانند تنها زندگی کنند
    آیا کسی به فکر این زنان هست؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      زن جنس خوبش یعنی بلا و شیطان وای به حال جنس بدش!

    • ناشناس
      6

      فعلا که آقایون به خاطر همین بلا ضعف می‌روند !

    • ناشناس
      3

      به ناشناس ۱۶:۲۸: به خاطر غریزه طبیعی است وگرنه هیچ وقت بلا و شیطان وارد زندگی خصوصی خود نمی کردند!

    • ناشناس
      3

      خب زنان هم به خاطر غریزه طبیعی بلا هستند...

    • به ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۴۸
      0

      تقریبا" همین موضوع برعکسش هم خیلی از زن ها با مهریه و با روش های دیگر سر شوهر خود می آورند . طلاق و بخشش مهریه را برای چه گذاشته اند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها