عامل تصادف عمدی منجر به قتل در رامیان دستگیر شد

فرمانده انتظامی رامیان گفت: فردی که با ایجاد یک تصادف ساختگی منجر به قتل یکی از شهروندان رامیان شده بود با هوشیاری پلیس دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

عامل تصادف عمدی منجر به قتل در رامیان دستگیر شد

سرهنگ ابوالفضل وزیری ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر تصادف منجر به فوت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس راهور رامیان به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی رامیان افزود: شواهد موجود و مشکوک بودن صحنه تصادف سبب شد تا بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده و بازدید تصاویر دوربین‌ها و اظهارات حاضران در محل تصادف مشخص شد، تصادف عمدی و ساختگی و به نوعی مشکوک به قتل است.

وزیری گفت: در نهایت با رصد و بازبینی دوربین های مدار بسته مسیرهای ورودی وخروجی و مخدوش بودن پلاک، خودروی پراید به همراه راننده شناسایی شد و برابر هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات دستگیر و به عمدی بودن تصادف اقرار کرد.

فرمانده انتظامی رامیان با بیان اینکه متهم علت این سانحه منجر به قتل را درگیری و اختلاف متوفی با برادرش اعلام کرده است، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها