کشف آبلیموهای آغشته به شیشه در فرودگاه امام

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف آبلیموهای آغشته به شیشه در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.

کشف آبلیموهای آغشته به شیشه در فرودگاه امام

سرهنگ ضرغام آذین، اظهار کرد: آذرماه جاری، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند مرد جوانی قصد دارد مقداری شیشه را از طریق مرز هوایی از کشور خارج کند.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع، ماموران در گام نخست با تحقیقات گسترده و بررسی‌های موشکافانه پی بردند، متهم موادمخدر (شیشه) را در بطری‌های یک و نیم لیتری آبلیمو جاسازی کرده و قصد دارد با هواپیما از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خارج شود.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تصریح کرد: تیم پلیسی پیس از دریافت این اطلاعات مهم، بی‌درنگ راهی فرودگاه شدند و پس از تعقیب و مراقب چند دقیقه‌ای در یک زمان مناسب متهم را دستگیر و موادمخدر جاسازی شده را کشف کردند.

سرهنگ آذین گفت: متهم پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر هدف تحقیقات قرار گرفت و در اظهارت خود گفته است، از وجود موادمخدر خبری نداشته و آبلیمو‌های مذکور را قصد داشته برای دوست خود در کشور ترکیه ببرد که در بررسی‌‌ها مشخص شد ادعای وی کذب بوده و قصد انتقال موادمخدر را به خارج از کشور داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت مردم است، خاطرنشان کرد: متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها