رهایی گروگان 12 ساله از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از رهایی گروگان 12 ساله پس از 21 روز اسارت از چنگال آدم ربایان در این شهرستان خبرداد.

رهایی گروگان 12 ساله از چنگال آدم ربایان در ایرانشهر

حسن کیخا، اظهار داشت: در مورخ هشتم آبان ماه سال جاری در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر بلافاصله تیم هایی از پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سرنشینان مسلح یک دستگاه پژو 405 اقدام به آدم ربایی پسر 12 ساله نموده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: با تحقیقات تخصصی پلیس، هویت آدم ربایان مشخص شد و علت و انگیزه متهمان به دلیل اختلافاتی که با پدر فرد ربوده شده داشته وی را گروگان گرفته اند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و برای حفظ جان این شهروند عملیات گسترده ای توسط پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر برای رهایی فرد ربوده شده آغاز که در نتیجه پیگیری و اقدامات صورت گرفته توسط مأموران انتظامی، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و این فرد را پس از 21 روزاسارت در یکی از محلات شهرستان آزاد کردند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری متهمان متواری این پرونده ادامه دارد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    متهم ها محاله دستگیر شوند یا کنند حتمن پدر پسر جرمی کرده و دولت حامی مظلوم نبوده مجبور بودند پسرش را گرو ببرند و طلبان را پس گرفته آزاد در چنین مواقعی هیچ شاهکاری ماموران نمی‌توانند انجام بدهند ما که ندیدیم نوشتن وتعریف کردن که کاری ندارد برای دولتی ها .باز هم خدا را شکر که کودک قربانی پدرش نشده

  • سید
    0

    اینگونه افراد باید در چنگال قانون گیر بیفتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها