رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان با اشرافیت پلیس هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اشرافیت اطلاعاتی و توان بالای عملیاتی پلیس استان در رهایی گروگان رودانی در یکی از استان های همجوار خبر داد.

رهایی گروگان از چنگال آدم ربایان با اشرافیت پلیس هرمزگان

سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در تاریخ 29مهرماه سال جاری اهل و ساکن شهرستان رودان توسط افرادی ناشناس ، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس مشخص شد که فرد ربوده شده در امر جابجایی مواد مخدر اشتهار دارد و انگیزه ی آدم ربایی اختلاف حساب بر سر معاملات مواد مخدر بوده که با پیگیری های تکمیلی، آدم ربایان فرد ربوده شده را به یکی از استان های همجوار انتقال داده اند.

سردار جعفری تصریح کرد: در نهایت با تلاش مأموران و اقدامات و تحقیقات گسترده پلیسی و پس از نیابت قضائی و رایزنی با معتمدین، ریش سفیدان و استفاده از ابزار گفتگو توسط پلیس و مسئولین مربوطه در نهایت فرد ربوده شده پس از مدت کوتاه چند روزه با سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردانده شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری افراد شرور گروگانگیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها