سارقان سیم و کابل برق در شهرکرد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان میلیاردی سیم و کابل برق و کشف ۴۰ فقره سرقت در شهرکرد خبر داد.

سارقان سیم و کابل برق در شهرکرد دستگیر شدند

سردار منوچهر امان اللهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان شهرکرد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود: در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع آوری شده از صحنه‌های سرقت، مشخصات ۴ سارق و خودرو مورد استفاده آنان مشخص شد.

ارشدترین مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه ۴ سارق حین سرقت دستگیر و ۲ خودرو آنان توقیف و جهت بررسی بیشتر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به ۴۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرکرد اعتراف کردند.

عالی‌ترین مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه از مخفیگاه سارقان تعداد قابل توجهی سیم و کابل برق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار امان اللهی در پایان با بیان اینکه در این راستا یک مالخر نیز دستگیر شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جلال کاویان راد
    0

    چه خبرازآقازادگان سارق اونهاراهم دستگیرمیکنید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها