کشف ۳۰ قبضه اسلحه قاچاق در دشت آزادگان خوزستان

فرمانده مرزبانی استان خوزستان اعلام کرد: ۳۰ قبضه اسلحه از نوع کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب در درگیری ماموران مرزبانی با قاچاقچیان، در نوار مرزی شهرستان دشت آزادگان کشف و ضبط شد.

کشف ۳۰ قبضه اسلحه قاچاق در دشت آزادگان خوزستان

سردار لطفعلی پاکباز روز چهارشنبه گفت: مرزبانان هنگ مرزی دشت آزادگان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک اقدام اطلاعاتی با استفاده از تجهیزات اپتیکی و الکترونیکی تحرکات منطقه و محل تردد قاچاقچیان اسلحه را شناسایی و با اجرای یک عملیات برنامه ریزی شده و کمین هدفمند موجب غافلگیری آنان شدند.

وی افزود: قاچاقچیان پیش از ورود به کشور با رویت مرزبانان وارد یک درگیری مسلحانه سنگین با ماموران شدند و با توجه به برتری آتش سنگین و پرحجم مقتدرانه مرزبانان، قاچاقچیان با رها کردن بار خود به سمت نیزارها و نخلستان‌های کشور مقابل گریختند.

وی ادامه داد:پس از پایان درگیری ماموران با تامین مناسب در جست و جو و پایش منطقه، ۳۰ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب کشف و ضبط شد.

شهرستان دشت آزادگان در غرب خوزستان واقع است و با کشور عراق هم مرز است.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    دررابطه باخبرقبلی. حکومت خارجیها رو به هربهانهای میگیر تاپول بلوکه شده ایران دزدکی بگیر خرج خودشون کنه. دررابطه بااین خبرهم برای ترسوندن مردم خبرکذب میزنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها