کشته شدن یک کودک 8 ساله در سراوان/ ماجرا چیست؟

فرماندار سراوان گفت: کشته شدن کودک هشت ساله سراوانی در روستای آسپیچ این شهرستان بر اثر تیراندازی ماموران انتظامی صحت ندارد.

کشته شدن یک کودک 8 ساله در سراوان/ ماجرا چیست؟

سعید تجلیلی اظهار داشت: ۲ دستگاه خودرو در سراوان به همدیگر تیراندازی می کنند که متاسفانه در این بین مونا نقیبی بر اثر تیراندازی این افراد مورد اصابت گوله قرار می گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیرهایی که انجام شده به سرنخ هایی دست یافتیم و رسیدگی به این موضوع در دستور کار مسوولان انتظامی و امنیتی قرار دارد.

فرماندار سراوان گفت: به خانواده این دختر توضیح داده شده که دوربین های اطراف و دوربینی که در محل بزرگراه بوده کاملا این حادثه را ضبط کرده و شماره ماشین مشخص است.

وی افزود: شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار مسوولان انتظامی و امنیتی سراوان است و به خانواده این دختر بچه این اطمینان داده شده که این موضوع تا شناسایی عاملان این حادثه پیگیری خواهد شد.

تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرویی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تصریح کرد: این احتمال می رود که این افراد بر سر اختلافات ایجاد شده بر موضوع موادمخدر بوده باشد که البته این مساله تا روشن شدن علت اصلی این تیراندازی پیگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    8

    یک کودک معصوم دیگر بر اثر درگیری مسلحانه مأموران انتظامی با اشرار مسلح به لقاء الله پیوست!

  • امیرحسین پاکذات انگار از این به بعد گربه هم نو خیابان کشته بشه میندازن گردن پلیس خنده دار است
    16

    خنده دار است

  • ناشناس
    3

    باز هم پای لباس شخصیها وسطه

  • ناشناس
    2

    چه بگم والله. جای حرف دیگه نگذاشتید. 😭😭😭ای ن روزها چقدر جوان براثر ایست قلبی و انواع و اقسام بیماری وخودکشی و قتل و... کشته شده اند!

  • ناشناس
    2

    رژیم کودک کش عربستان، کودکان یمنی رو میکشه، رژیم کودک کش اسرائیل، کودکان فلسطینی رو میکشه. رژیم کودک کش ...، کودکان ایرانی رو میکشه.
    درجه پستی و شقاوت رو ببینید.

  • فرزاد
    14

    تروریستها در گوشه و کنار کشور همه روزه درحال کشتن مردم هستند تا این کارهاوکشتارتروریستی رابه گردند ماموران انتظامی بیاندازند اما ملت بزرگ ایران اسلامی با بصیرت هستند میدانند اینها توطئه دشمنان این مرزوبوم است تاکشورراناامن کنند درست مانند سالهای ۶۰و۶۱ که توسط منافقین کومله دموکرات وچریکهای فدایی خلق در کوچه خیابانها برای ناامن نشان دادن کشور دست به کشتار کور میزدند امابلطف خداوند متعال این توطئه ها خنثی شدند

    ..


  • ناشناس
    0

    در این یکماه چند صد نفر اینجوری مردند همه هم تکذیب شده .یعنی طبیعیه ؟همیشه این همه کشه طبیعی داریم ؟پس چرا تا حالا صداش در نمی اومد ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها