سرقت 20 میلیاردی از صاحب کار در نجف‌ آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری سارقان یکی از کارگاه‌های این شهرستان و کشف 20 میلیارد ریال اموال مسروقه از متهمان خبر داد.

سرقت 20 میلیاردی از صاحب کار در نجف‌ آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشرافیت اطلاعات و اقدامات هوشمندانه خود از فروش اموال سرقتی یک کارگاه تولیدی مطلع و بررسی موضوع را به صورت تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تکمیل تحقیقات پلیسی فردی که به عنوان متولی اصلی سرقت کارگاه مذکور  بوده دستگیر و در ادامه با اعترافات وی ۵ نفر دیگر از همدستانش که در این سرقت او را همراهی می‌کردند نیز دستگیر شدند.

گوهری آرانی از کشف ۲۰ میلیارد ریال اموال مسروقه این کارگاه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهم اصلی این باند در مواجهه با مستندات موجود اقرار کرد که با سوءاستفاده از اعتماد صاحب کارگاه، فاکتورهای جعلی خروج بار را صادر و اجناس تولیدی را از کارخانه خارج و با کمک همدستانش به فروش می‌رسانده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و  متهمان دستگیر شده در این عملیات  برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    افغانی هستن ایرانی ها باز افغانی استخدام کنید افرین ✌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها