بازداشت دزد مسلح که از یک زن آبادانی زورگیری کرده بود

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود، خبر داد.

بازداشت دزد مسلح که از یک زن آبادانی زورگیری کرده بود

سرهنگ کیومرث کشوری اظهار داشت: در پی مراجعه زن جوانی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی براینکه  به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شدم که پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با تهدید  سلاح سرد، کلیه اموال با ارزشم را از من  زورگیری  و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریختند.

وی با اشاره به اینکه این زن جوان به شدت ترسیده و شرایط روحی مناسبی نداشت افزود: تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو،پس از جمع آوری اطلاعات کافی، موفق شدند هویت یکی از سارقان (سرنشین خودرو) را شناسایی کنند .

این مقام انتظامی گفت: با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان هنگامی که با شاکی مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه به محض دستگیری متهم 8نفر دیگر از بانوان آبادانی که به همین روش از آنان سرقت طلاجات شده بود با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی نمودند، ابراز داشت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم  به دادسرا  معرفی و با اخذ دستور قضائی برای شناسایی   همدستش وسایر جرائم احتمالی تحت نظر پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها