قتل پسر جوان در بزم مستانه شبانه در بومهن

پسر جوان که در بزم شبانه دست به جنایت زده بود پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

قتل پسر جوان در بزم مستانه شبانه در بومهن

رسیدگی به این پرونده از شامگاه 20 دی ماه سال ۱۴۰۰ به دنبال کشته شدن پسر ۲۲ ساله ای به نام نیما که نگهبان یک کارخانه در  بومهن  بود آغاز شد.

شواهد نشان می داد پسر جوان در  درگیری  در  بزم شبانه  که در اتاقک نگهبانی کارخانه به راه انداخته بود از سوی یکی از مهمانان به نام پیمان مورد حمله قرار گرفت و در خون غلتید.

جسد  با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس به بازجویی از شاهدان پرداخته و متهم فراری را ردیابی کردند. صبح روز بعد ماموران با اطلاعاتی که از شاهدان گرفته بودند، پیمان ۲۱ ساله را ردیابی و بازداشت کردند .

وی به درگیری با قربانی در بزم شبانه اعتراف کرد و مدعی شد در بزم شبانه در دفاع از خودش نیما را کشته است .وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه دایی قربانی که تنها ولی دم بود درخواست  قصاص  را مطرح کرد و گفت: متهم با انگیزه سرقت خواهرزاده ام را بی رحمانه کشته و با دروغگویی سعی دارد حقیقت را پنهان کند. من شک ندارم انگیزه او از  قتل  سرقت بوده است.

به همین خاطر من حاضر به گذشت نیستم و برای او قصاص می خواهم . سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و اتهام قتل را گردن گرفت.

تشریح جنایت در بزم شبانه

وی گفت: آن روز یکی از دوستانم به نام مرتضی سراغم آمد و گفت یکی از دوستانش به نام نیما که نگهبان یک کارخانه است میهمانی شبانه راه انداخته است و از من خواست تا همراهش به میهمانی بروم .ما باهم به آنجا رفتیم و بعد از چند ساعت وقتی مرتضی خواب بود نیما سراغم آمد.

او که حال طبیعی نداشت از من خواست تا لباس هایم را در بیاورم. او اسیر وسوسه های شیطانی شده و میخواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم .اما نیما به رویم چاقو کشید و می‌خواست با تهدید مرا مجبور کند تسلیم خواسته شومش شوم.

وی ادامه داد: نیما یک لحظه به سمتم حمله و پیراهنم را پاره کرد که چشمم به  چاقویی افتاد که کنار بخاری قرار داشت .من برای دفاع از خودم چاقو را برداشتم و چند ضربه به او زدم . سپس فرار کردم .

متهم به قضات گفت: باور کنید اگر نیما را نزده بودم احتمالاً در آن مهمانی کشته میشدم .من اصلاً نیما را نمی شناختم و هیچ خصومتی با او نداشتم. من فقط همراه دوستم به مهمانی رفته بودم که گرفتار شدم.

سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت موکلش در دفاع از خودش دست به قتل زده است.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده ،ادعای پیمان مبنی بر دفاع مشروع را نپذیرفتند و وی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    خبرفوری باف فکر می کنم این با اغتشاشات اخیر بی ربط نیست درسته ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها