جزئیات درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت

تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشید

جزئیات درگیری بین زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت

 دادستان مرکز گیلان دقایقی قبل اعلام کرد: تعدادی از زندانیان بند ۸ زندان لاکان رشت که محکوم به قصاص قتل عمد هستند بر اثر اختلافات شخصی با هم درگیر شدند که با بالا گرفتن درگیری این افراد، منازعه و دعوا به راهروی زندان کشید و با پیوستن تعداد دیگری از زندانیان، فضای این بخش از زندان رشت متشنج شد.

سیدمهدی فلاح میری افزود: در این ناآرامی، تعدادی از زندانیان، تاسیسات موجود در راهرو و سالن زندان را تخریب کردند که در نتیجه پلیس در محل حاضر شد و برای آرام و پراکنده کردن زندانیان از گاز اشک‌آور استفاده کرد.

وی افزود: در این درگیری تعدادی از زندانیان حضور داشتند که به هیچ کدام از آن‌ها آسیب فیزیکی وارد نشد و فقط به علت استفاده پلیس از گاز اشک‌آور از ناحیه چشم دچار عوارضی شدند.

داستان مرکز گیلان گفت: پلیس برای کاهش آثار گاز اشک‌آور ناچار شد در محوطه راهرو و سالن‌های زندان آتش روشن کند و دود متصاعد شده از زندان به همین علت است.

سید مهدی فلاح میری با بیان اینکه معمولا بین زندانیان بندهای ۸ یعنی محکومان به قصاص درگیری اتفاق می‌افتد، افزود: شرایط زندان به طور کامل تحت کنترل پلیس و نیروهای امنیتی و قضایی است و هیچ یک از زندانیان فرار نکرده اند.

منبع: دیار میرزا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • درر
    0

    چه خبره واقعا چه خبره

  • ناشناس
    3

    دعوا و منازعه محکومان به قصاص نفس با توجّه به ناآرامی های اخیر درکشور تصنعی و ساختگی جهت فرار از زندان است! قوه قضائیه برای چه محکومان به قصاص نفس را که حکم دادگاه آنها قطعی شده قصاص نمی کند و آنها را تا ۱۰ سال در زندان نگه می دارد و سپس در صورت عدم گذشت اولیای دم قصاص می کند! فرار محکومان به قصاص نفس از زندان برای امنیت جامعه فاجعه است!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها