کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۱ کیلو تریاک در بازرسی از سواری دنا در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک خودرو در خراسان جنوبی

سردار ناصر فرشید، امروز شنبه ۲۳ مهر اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی "سهل آباد" شهرستان "نهبندان" هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری دنا که از "ایرانشهر به تهران" در حال حرکت بود مشکوک شدند و  خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از سواری دنا، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک  از داخل خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرشید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد و گفت: فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی با رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی به مبارزه بی امان با سوداگران مرگ ادامه داده و اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نخواهد داد.

دستگیری سارقان دریچه‌های گاز در شهرستان طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، سارقان دریچه های فاضلاب و گاز با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. 

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دریچه های فاضلاب وگازدر حاشیه شهرستان "طبس" بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

مریمی افزود: کارآگاهان پلیس در تحقیقات میدانی خود ردپای ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار شهرستان که به تازگی از زندان آزاد شده بودند را در چند فقره از سرقت های به وقوع پیوسته مشاهده و بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه آنها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک اقدام غافلگیرانه حین فروش اموال سرقتی سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان ، به ۱۲ فقره سرقت دریچه های فاضلاب وگاز اعتراف کردندکه تعدادی از اموال مسروقه توسط ماموران درمخفیگاه سارقان کشف شد.

مریمی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر و متهمان دستگیرشده به مقام قضایی معرفی شدند ، ازشهروندان درخواست کرد: هرگونه فعالیت افراد و خودروهای مشکوک را درهرساعت از شبانه روز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق منازل و اماکن خصوصی در طبس

فرمانده انتظامی طبس همچنین از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی با کشف ۶فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

وی افزود: با وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در طبس، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مریمی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان طبس پس از انجام تحقیقات و بررسی های میدانی، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس با بیان اینکه سارق در بازجوئی‌های پلیسی به ۶ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی اعتراف کرد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

مریمی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد، و یادآور شد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت‌ها خواهد داشت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها