۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: در این راستا چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

۴۰۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس سمنان و کرمان کشف شد

به گزارش خبر فوری ، سرهنگ عبدالله حسنی به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پیگیری‌های ویژه از انتقال یک محموله مواد مخدر در کرمان مطلع شدند، ابراز داشت: در اطلاعات تکمیلی پلیس مشخص شد، این محموله توسط شبکه‌ای سازمان‌یافته از قاچاقچیان یکی از روستاهای این استان به شهرستان کرمان حمل می‌شود.

وی به هماهنگی‌های لازم مأموران انتظامی در دو استان و طراحی عملیات مشترک در این راستا اشاره کرد و افزود: یک دستگاه خودروی ۴۰۵ در محور کرمان شناسایی و در اقدامی ضربتی توقیف و راننده با شلیک تیر هوایی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۴۰۰ کیلو و ۲۳۵ گرم ماده مخدر از نوع تریاک در این عملیات خبر داد و ابراز داشت: در این عملیات مأموران چهار قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودروی پراید و پیکان را نیز در همین خصوص توقیف شد.

حسنی اضافه کرد: مبارزه و مقابله با پدیده شوم اعتیاد ازجمله اقدامات مهم که پلیس آن را در سرفصل‌های کاری خود قرار داده است که در این راستا با هرگونه قاچاق برخورد می‌کند.

منبع: مهر

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها