15 دختر فریب وعده‌ های مرد پلید را خوردند

فردی که با وعده استخدام دختران در ادارات دولتی و شرکت‌ های معتبر، آنها را اغفال و کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

15 دختر فریب وعده‌ های مرد پلید را خوردند

دختری با مراجعه به پلیس فتا استان سمنان گفت: در فضای مجازی، با آگهی کاریابی و استخدام در ادارات دولتی مواجه شد و پس از تماس با شخص آگهی‌دهنده، وی خود را به عنوان مسئول هسته گزینش یکی از ادارات دولتی معرفی کرد.

شاکی در ادامه اظهاراتش توضیح داد: آن مرد به من گفت درصورت تکمیل مدارک امکان استخدام رسمی برای متقاضی وجود دارد. او پس از جلب اعتماد من، به بهانه‌های مختلف درخواست واریز مبالغی به حساب خود را مطرح کرد و در مجموع مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال از من کلاهبرداری کرد و دیگر پاسخگو نیست.

کارشناسان پلیس فتا با بررسی دقیق مستندات ارائه شده از سوی شاکی، در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی این مجرم سایبری شدند و مشخص شد این فرد حداقل به مدت ۳ سال در پلتفرم‌های فضای مجازی آگهی کاریابی منتشر کرده و با وعده استخدام دختران جوان در شرکت‌های معتبر و جلب اعتماد خانواده‌های آنها مدارک را دریافت کرده و حتی فرزندانشان را به سفر‌های به ظاهر آموزشی برده است.

این کلاهبردار سایبری زمانی که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان سمنان بود، توسط کارآگاهان دستگیر و برای اخذ اظهارات و ادامه سیر مراحل قانونی به پلیس فتا استان سمنان منتقل شد.

متهم پس از آنکه با مستندات و ادله غیرقابل انکار روبرو شد، لب به اعتراف گشود و به ۱۵ فقره اغفال دختران در شهر‌های مختلف و کلاهبرداری بیش از 13 میلیارد ریالی از آنها اعتراف کرد.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    1

    دخترانتونو برای کار هر جایی نفرستید زمونه ی بدی شده ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها