تلاش خانواده قاتل وحید مرادی برای رهایی از اعدام فرزندشان/ در جلسه صلح و سازش چه گذشت؟

جلسه صلح و سازش در پرونده قتل وحید مرادی در دادسرای جنایی تهران برگزار شد.

تلاش خانواده قاتل وحید مرادی برای رهایی از اعدام فرزندشان/ در جلسه صلح و سازش چه گذشت؟

 تیرماه سال 97 وحید مرادی گنده لات مشهور تهرانی که با کری خوانی در فضای مجازی شهرت کسب کرده بود، در درگیری ای که هنگام هواخوری در زندان رخ داده بود به قتل رسید.

وحید مرادی به اتهام قتل رفیق خود به نام حسین در یک مهمانی به زندان افتاده بود و قاتل وحید مرادی هم جوانی به نام سعید شناخته شد که او نیز به اتهام قتل یک مرد 47 ساله در جریان نزاع دسته جمعی راهی زندان شده بود.

سعید به اتهام قتل وحید مرادی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت و سرانجام به قصاص محکوم شد.

روز گذشته خانواده سعید با حضور در دادسرای جنایی تهران در جلسه صلح و سازش که توسط دکتر محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، برگزار شده بود شرکت کردند.

در این جلسه خانواده وحید مرادی به عنوان اولیای دم پرونده هم حضور داشتند و بار دیگر اعلام کردند که حاضر به گذشت از خون وحید نخواهند بود و خواسته آنها قصاص متهم است.

در پایان این جلسه، مادر متهم در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:«پسرم قبلا به اتهام قتل در جریان درگیری دسته جمعی به قصاص محکوم شده بود که در آن پرونده رضایت اولیای دم را جلب کردیم.من پنج فرزند دارم که سعید فرزند دوم من است.جوان خوبی است و من به عنوان یک مادر از او راضی بودم.نمی دانم چرا دست سرنوشت او را درگیر این پرونده ها کرد.

در این مدت بارها دلم می خواست به دیدار خانواده وحید مرادی بروم چون از مهمان نوازی این خانواده تعریف زیادی شنیده بودم و می خواستم برای همدردی و طلب بخشش مهمان آنها باشم که نپذیرفتند.حالا هم هر کاری لازم باشد انجام می دهم تا آنها از خون پسرم بگذرند.»

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    قوه قضائیه برای رهایی اراذل و اوباش و قاتلین به عمد خطرناک از قصاص نفس که در پرونده سیاه زندگی آنها چندین فقره ارتکاب قتل عمد و شرارت مسلحانه وجود دارد به چه جهت جلسه صلح و سازش برگزار می کند؟! آیا قوه قضائیه با تلاش برای رهایی این جانیان خطرناک از مجازات قانونی، برقراری امنیت و آسایش عمومی را به سخره نگرفته است؟!

    نظرات شما -
    • رابی
      0

      قوه قضائیه برای آزادی معترضانی که برای گرفتن حقشان به کف خیابان رفتند تلاش نمی کند اما برای آزادی کسی که دو فقره قتل مرتکب شده است تلاش می کند!
      البته این ارازل و اوباش به دردشان می خورند و یکی مثل سردار همدانی پیدا می شود و آنها را در زمان نیاز بر علیه مردم سازماندهی می کند و مانند کفتارهای وحشی به جان معترضان ایرانی می اندازد.

  • خبر خوان
    0

    خیلی با حاله . طرف دو نفر رو گشته دارند حمایتش می کنند تا رضایت بگیره

  • سام
    0

    این هم نتیجه ی بخشش قاتل . اولی رو کشته بخشیدن دوبازه رفته یکی دیگرو کشته

  • حمار
    3

    قاتل و مقتول دوتا جوان با شرف نجيب حلال زاده از خانواده بسیار محترم و خیرین محله سکونت خود باید قوه قضاییه برای‌ گرفتن رضایت خانواده مقتول پیش‌ قدم شود و قاتل ازاد کند تا به کارهای خیر و کمک به مردم برسد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      به حمار.... واقعا اسمت برازنده طرز تفکرت است...
      وقتی از داستان زندگی دیگران اطلاع ندارید قضاوت نکنید....
      شاید شاید هم یک روز در دعوا و بر اثر عصبانیت کنترلت رو از دست دادی و قاتل شدی ....
      و مادرت بی تاب،، در حسرت رضایت خانواده مقتول شب و روز نداشت...
      چه احساسی داری؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها