اعتراف یکی از تروریست‌ های دیروز در زاهدان/ ویدئو

یکی از عوامل حادثه تروریستی امروز در زاهدان گفت: یک پژو دو عدد کلاش را در بین مردم توزیع کرد و بلافاصله صدای تیراندازی به سمت کلانتری آغاز شد که من ترسیدم و از محل فرار کردم.

اعتراف یکی از تروریست‌ های دیروز در زاهدان/ ویدئو

گرگیچ یکی از آشوبگران که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود در اعترافات خودش گفت: در مقابل کلانتری ۱۶ زاهدان تجمع کرده بودیم که به ناگاه یک ماشین پژو کنار ما ایستاد و به گفت و گو پرداخت.

وی ادامه داد: در خودرو پژو مقادیری سلاح وجود داشت که در بین مردم توزیع کرد که من نیز یک کلت کمری برداشتم.

این آشوبگر ادامه داد: در مسیر برگشت بودیم که در خیابان دستگیر شدم.

وی گفت مردم که در حال سنگ پراکنی به سمت کلانتری بودند این پژو در محل ایستاد و به مردم سلاح داد.

 گرگیچ بیان کرد:این پژو دو عدد کلاش را در بین مردم توزیع کرد و بلافاصله صدای تیراندازی به سمت کلانتری آغاز شد که من ترسیدم و از محل فرار کردم. 

حجم ویدیو: 3.95M | مدت زمان ویدیو: 00:01:32 | دانلود ویدیو
منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    2

    زاهدان کرا به دلیل ترانزیت مواد مخدر و عدم کنترل درست مرزها توسط حکومت ایران همیشه پر از اسلحه بوده و درگیری های قومی در اون با اسلحه و مرکبار بوده . معلوم نیست این داستان‌ها چه مدرکی براش هست و چرا زاهدان باید به سوریه تبدیل بشه . تک تیراندازی هم که چند سپاهی و بسیجی را زده و باعث فوتشون شده به شیوه داعش و طالبان عمل کرده و گاهی نیروهای نفوذی خودی مثل سال ۸۸ . معلوم نیست زاهدان چه خبر هست . گروه‌های ریگی هم الان چندین شاخه شده و در پاکستان و افغانستان فعال هستن . قضیه زاهدان همیشه پیچیده بوده و هست مثل هر شهر مرزی دیگه بخصوص پاکستان که اصلا گروه‌های تجزیه طلب را کنترل نمیکنه مثل طالبان که سالها در پاکستان فعال بودن و بالاخره افغانستان را گرفتن به همون دلیل گرفتن نیرو و حمایت از طالبان پاکستان .

  • ناشناس
    0

    ای مزدور نادان.چرا،،،،بخاطر پول؟بخاطر پول و دلخوشی دشمنان ما؟همان لحظه خودت با اونا درگیر میشدی .نمیگذاشتی به هدف شومشون برسند.مرگ بر غیرتت باد که نام زاهدان و برادران مومن زاهدانی را لکه دارنمودی.توبه کن ،،،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها