دستگیری کاربر انتشاردهنده محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام

رئیس پلیس فتای استان البرز از شناسایی و دستگیری کاربر انتشاردهنده محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام خبر داد.

دستگیری کاربر انتشاردهنده محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام

رسول جلیلیان، گفت: برابر رصد صورت گرفته از سوی کارشناسان  پلیس فتا  و اخبار و اطلاعات بدست آمده، یک صفحه  غیراخلاقی  در شبکه اجتماعی اینستاگرام که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی در فضای مجازی می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و فنی موفق به شناسایی گرداننده پیج شده و با هماهنگی مقام قضایی، نامبرده را به پلیس فتا احضار کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر اتهام مذکور بود ولی پس از روبرو شدن با مستندات ادله دیجیتال جرم، لب به اعتراف گشوده و جرم خود را پذیرفت که جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جلیلیان به کاربران  فضای مجازی  هشدار داد: برخی افراد ناباب و غیرمتعهد اقدام به چنین اعمال زشت و قبیح می کنند که خانواده‌ها همواره باید بازتاب‌های اجتماعی این موضوع را مدنظر قرار داده و نظارت مستمر بر عملکرد فرزندان را داشته باشند، البته پلیس فتا با کلیه توان نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود با ایجاد کنندگان و انتشاردهندگان محتوای  غیراخلاقی  با هماهنگی مقام قضائی برخورد قانونی انجام می‌دهد.

رئیس پلیس فتا البرز تصریح کرد: شهروندان می‌توانند آخرین و بروز‌ترین آموزش‌های لازم در راستای استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی  www.cyberpolice.ir  دریافت کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا «گزینه تماس با ما» بخش مرکز  فوریت‌های سایبری  اعلام کنند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سحر
    1

    اصلا کار درستی نیست که فیلم غیراخلاقی اون جماعت احمق تواینستامیزارید میدونید اگ یکی مثل من که بچه بودم وتوگوشی اطرافیانم دیدم چقد میتونه مخرب باشه توراخداپخش کنین

  • رابی
    2

    عجب.طی این چند روز نیروهای شریف امنیتی چقدر جنایتکار اینستاگرامی دستگیر می کنند.از دزد و متجاوز گرفته تا داعش و القاعده و عوامل صهیونیستی و استکبار جهانی.
    خیلی جالب است با وجود قطعی کامل اینترنت و مسدود بدون اینستاگرام توانسته اند این همه جنایت مرتکب شوند.
    احتمالا به شبکه استارلینک متصل بوده اند.

  • ناشناس
    2

    غیر اخلاقی!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها