بازداشت 2 مدیر دولتی در قزوین با سرمایه میلیاردی کثیف

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف یک فقره تخلف در معاملات یکی از دستگاه‌های دولتی به ارزش ۱۴ میلیارد ریال و دستگیری ۲ مدیر متهم در این زمینه خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان راد گفت: ۲ تن از مدیران دولتی در یکی از ادارات اقدام به تقلب در معامله و فروش تجهیزات کرده بودند و بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که این ۲ مدیر دولتی اقدام به فروش مجدد تجهیزات خریداری شده توسط شرکت با قیمت سه برابری کرده اند.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین ؛ کارشناسان میزان خسارات وارده به بیت المال را مبلغ ۱۴ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ حاجیان راد بیان کرد: در این رابطه ۲ تن از مدیران این سازمان دولتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • پاک
    3

    از مدیران دولت پاک دست رئیسی نبوده وحتما ازدولت احمدی نژاد یا روحانی ویا دولت های قبل تر بوده اند!!!!!

  • امییییییییییر
    1

    اورین ... اورین

  • ناشناس
    0

    مگر انقلاب بشود ،،،،،تا دزدان واختلاس گران از میدان بیرون روند ،والا دزدی سیستماتیک است

  • ناشناس
    0

    مبلغ کم بوده که گرفتار شده اگه هزاران میلیاردی بود الان کلی مدح وستایش میشد .

  • ناشناس
    0

    مبالغ بیشتر ازاینهابوده مگر اینکه خمس وزکاتشو کم کردن تارقمش به چشم نیاد وبانام دله دزد تبرعه بشن

  • مجله گل آقا
    0

    اختلاس و دزدی و رانت خواری در مجموعه مدیران و مسئولان حکومتی ، موضوع جدید و عجیبی نیست . اینها نیز بخشی از افتخارات سیستماتیک مدیریتی جمهوری اسلامی ست . در واقع اگر در نظام مدیریت اسلامی ، اتفاقاتی از قبیل اختلاس و دزدی و رانت خواری وجود نمیداشت باید موجب تعجب می شد . حال که وجود داره اصلا جای تعجب نیست . هرچه باشه قوانین مدیریت در صدر اسلام خیلی خیلی ضعیف تر و عقب مانده تر از قوانین مدیریت در حکومت اسلامی ایران بوده . به نوعی قوانین مدیریت حکومت کشور ما بسیار پیشرفته تر از قوانین 14 قرن قبل میباشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها