بازداشت یکی از مدیران شرکت‌ های تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: در روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت.

بازداشت یکی از مدیران شرکت‌ های تامین اجتماعی

 میرهاشم موسوی در دیدار جمعی از نمایندگان تشکل‌های کارگری که در محل ساختمان مرکزی این سازمان برگزار شد، با اشاره به رویکرد قاطع دولت سیزدهم در زمینه مبارزه با فساد گفت: در موضوع مبارزه با فساد و صیانت از اموال و دارایی‌های صندوق که متعلق به بیمه‌شدگان و حق‌الناس است، راهبرد ایجاد شفافیت، مقابله با تعارض منافع و فساد، از اولویت‌های اصلی ما بوده و با قوت ادامه خواهد داشت.

به همین منظور در دولت مردمی سیزدهم که مقابله با رانت و فساد از اولویت‌های مورد تأکید ریاست جمهور است، در سازمان تامین‌اجتماعی و نیز شستا، کمیته صیانت تشکیل داده شد تا ضمن همکاری نزدیک و مؤثر با ‌تمامی نهادهای نظارتی، رصد درونی‌ و مستمر فعالیت‌ها در زیرمجموعه‌های اقتصادی انجام شود تا از هرگونه دست‌اندازی به اموال و اقدامات غیرقانونی، پیشگیری و برخورد به‌موقع و دقیق انجام شود.

وی با اشاره به یکی از مواردی که براساس گزارش درونی و در رصد با همکاری مؤثر و خوب دستگاه‌های نظارتی مورد شناسایی قرار گرفته بود، در جهت برخورد قضایی با این تخلفات و اتهام فساد است، گفت: در روز گذشته در یکی از زیرمجموعه‌های اقتصادی با ورود مؤثر و به‌هنگام یکی از سازمان‌های نظارتی، بازداشت یکی از مدیران و عامل دخیل به اتهام فساد صورت پذیرفت که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌. همه بدانند خط قرمز ما صیانت از حق‌الناس است و سبک و سیاق دوره‌هایی که شستا حیات خلوت باشد، تمام شده و ادامه نخواهد یافت. آن‌هایی که بخواهند به هر نحوی حقوق مردم را تضییع کنند؛ از هیچ حاشیه امنی برخوردار نخواهند بود.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    0

    انشاالله قسمت مدیران بیرحم کشوری هم بشود

  • ناشناس
    0

    دزدی داخل ایران بعید است اولین بار است .توبه کنید توبه خبر را اصلاح کنید دزدی فساد بیکاری غم ناراحتی سیاهی تباهی نابودی فقر و بدبختی گدایی گور خوابی و اشغالی و نداریم ما شاد شاد شادیم .

  • امیر حسین
    0

    هر دم از این باغ بری میرسد !!
    حتما تک خوری کرده گرفتنش
    علی براکت الله
    انشاالله قسمت همه مسئولین بشه
    الهی آمین

  • حامد
    1

    درنظام جمهوری اسلامی دزد نداریم همه پاک دست هستند

  • ناشناس
    0

    دزدها بیت المال مفسد فی الارض هستند دار بزنید
    اگر راست می گویید و فقط در حد حرف و ادعا به درستی نیست و اگر اعدام شوند کشور امن و درست میشود

  • ناشناس
    0

    فسادی بالاترازآن هست که دولت حقوق قانونی بازنشستگان را بموقع و تمام وکمال پرداخت نکند؟اینکه ۵ ماه غیرقانونی مانع افزایش حقوق شدوحالااعلام میداردمابه التفاوت پرداختش متعاقبا اعلام میشودبراساس کدام اذن از بازنشستگان صورت می پذیرد..آقابفهمیدکسی بدون اذن نمیتوانددست درازی بحقوق اشخاص کند که شماکردیدومیکنید.مگرشمادردریافت حق بیمه بابت تاخیرجریمه دریافت نمیکنیدپس چرادرندادن بموقع مابه تفاوت وتاخیرآن به بازنشستگان جریمه تاخیرپرداخت نمیکنید؟و این یعنی فساد. وتوی مدیرعامل خود یک مفسدی

  • سلام
    0

    سلام ایا راصی هستین این بدهکاری یکو نیم ملیونیبازنشسته ها را حساب کنید بدهید یانه

  • علیان
    0

    مسئولی که اختلاسگر نیست یا ترسو است و یا امکان دزدی وجود ندارد بنابراین پیشنهاد می شود از مسئولانی که دزد نیستد و تعداد انها شاید به ۵۰ نفر نرسد طی مراسمی قدردانی شود .

  • علی
    0

    عده ای بی سواد نادان و دزد سرکار امدن به نیت اینکه نوبت اینهاست بخورند همین میشود اخرش

  • معقلی
    0

    اگر قرار باشد برخورد کنند اولش باید آقای ناشناس خود تورا اعدام کنند که به مردم وخانواده شهید در شیراز توهین میکنی .به رییس جمهور توهین میکنی و به خیلی از خانواده هایی که برای این مملکت جان دادند توهین میکنی .آقای ناشناس د بیشتر پیامهایت به این مملکت توهین کردی .تو یک مزدور هستی و در تمام پیامهایت چند لبه هستی مانند شمشر دولبه یکی به این ور میزنی یکی به اون ور.تو یک وطن فروش وخائن هستی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها