اولین محاکمه آنلاین در دادگاه کرج / قاتل از زندان اعتراف کرد

پسر جوان افغان که در جنایتی هولناک هم ولایتی خودش را در اتاقک نگهبانی به قتل رسانده بود به صورت ویدئو کنفرانس در داخل زندان پای میز محاکمه ایستاد و مدعی شد که برای ترساندن مرحوم دست به چاقو شده است.

اولین محاکمه آنلاین در دادگاه کرج / قاتل از زندان اعتراف کرد

رسیدگی به این پرونده از 2 سال قبل بدنبال  درگیری خونین  در یکی از اتاقک های نگهبانی  ساوجبلاغ  شروع شد وقتی گشت کلانتری در محل حضور یافت با پیکر خونین پسر جوانی روبرو شد خیلی زود تیم پزشکی برای نجات او آمدند . علی رغم تلاش آنها پسر جوان قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخت.

با مرگ نعیم بود که بازپرس ویژه  قتل  دستور داد پیکر نعیم به پزشکی قانونی منتقل شود همزمان با این موضوع کارآگاهان جنایی در همان تحقیقات اولیه دریافتند که نعیم با فردی بنام غلام از چند ماه قبل باهم به عنوان نگهبان در ساختمان نیمه کاره زندگی می کردند غلام بعنوان تنها مظنون پرونده که پس از این ماجرا ناپدید شده بود طولی نکشید که در خانه یکی از دوستانش دستگیر شد این متهم پس از بازجویی های مقدماتی درحالی که منکر اتهام هایش بود اما پس از ادامه بازجویی ها لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک اش را برملا کرد.

این متهم مدعی شد که شب حادثه بر سر پولی که  مقتول  مدعی بود گم کرده است دعوایمان شد او می گفت پولش را که برای رفتن به ترکیه جمع کرده است گم کرده و مرا عامل این قضیه می دانست بر سر این موضوع باهم دعوایمان شد و من ناخواسته برای اینکه او را صرفا بترسانم با چاقویی که برای پوست کندن سیب زمینی و پیاز ازش استفاده می کردم ضربه ای به او زدم  وقتی دیدم او بی جان بر روی زمین افتاد پا به فرار گذاشتم انقدر ترسیده بودم که دیگر نمی دانستم چکار کنم.

پس از اعتراف های این پسر افغان بود که وی به اتهام قتل بازداشت شد دیروز از زندان به صورت ویدئو کنفرانس پای میز محاکمه ایستاد . در ابتدای جلسه رییس دادگاه بخشی از گزارش بازپرس دادسرا را خواند و درادامه گفت باتوجه به اینکه ولی دمی پیدا نشده است نماینده قوه قضاییه از حق  قصاص  گذشت کرده و رسیدگی به این پرونده باتوجه به درخواست وی دیه خواهد بود.

سپس  متهم  در مقابل دوربین در زندان ایستاد تا به سوالات قاضی پاسخ دهد  متهم  در این تفهیم اتهام مدعی شد که هرگز انگیزه ای برای کشتن مرحوم نداشته است و تنها برای نجات خودش دست به چاقو شد که تا مرحوم را بترساند.

سپس با ابراز پشیمانی از این اتفاق خواستار بخشش شد. پس از پایان جلسه  دادگاه  قضات وارد شور شده و به زودی حکم خود را صادر خواهند کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها