دستگیری سارق پایه های گاردریل در ساوه

فرمانده انتظامی از شناسایی و دستگیری سارق پایه‌های گاردریل‌های یکی از محور‌های مواصلاتی،این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق پایه های گاردریل در ساوه

 سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت گاردریل‌های محور‌های مواصلاتی مختلف در شهرستان ساوه و نارضایتی شهروندان از این موضوع، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ عیسی آبادی افزود: سرانجام مأموران پاسگاه انتظامی یل آباد شهرستان ساوه، در حال گشت زنی در یکی از محور‌های مواصلاتی با مشاهده مرد جوانی که با وسایل مناسب در حال سرقت پایه‌های گاردریل‌های یکی از خیابان‌های روستایی این شهرستان و انتقال آن‌ها به داخل خودروی خود بود، با انجام عملیاتی او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

او با اشاره به کشف یک شاخه ۶ متری گاردریل سرقتی و انتقال خودروی او به پارکینگ وسایل نقلیه گفت: متهم مذکور در بازجویی‌های فنی ماموران به جرم خود معترف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه افزود: از آنجا که به سبب سرقت و فقدان گاردریل‌های محور‌های مواصلاتی و دیگر تابلو‌های هشدار دهنده، امکان وقوع حوادث و خطرات رانندگی برای افراد افزایش خواهد یافت، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، در این زمینه، می‌توانند مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا بلافاصله، نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    چه پولهای مفت خوران میخان بخورن اشغال برو کار کن بعد اگر کار کن نیستی برو بمیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها