بازداشت دزدان خانه های جنوب تهران در حین سرقت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارق منزل که ۵ فقره سرقت در جنوب تهران مرتکب شده بود خبر داد.

بازداشت دزدان خانه های جنوب تهران در حین سرقت

سرهنگ جلیل موقوفه ای، در تشریح این خبرگفت: در پی افزایش  سرقت  منزل در محله "نازی آباد" رسیدگی به موضوع و  دستگیری  سارق یا سارقان در دستور کار عملیات کلانتری نازی آباد قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی آغاز شد.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به حضور ۲ سارق با خودرو پلاک مخدوش و در ساعات معینی از شبانه روز پی بردند افزود: اطلاعات بدست آمده به کلیه واحد‌های گشتی اعلام تا اینکه شب گذشته ماموران خودروی سارقان را با همان مشخصات اعلامی مشاهده کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: ماموران با زیر نظر گرفتن سارقان بصورت نامحسوس مشاهده کردند که سرنشین خودرو قصد ورود به منزلی را به وسیله تخریب قفل در ورودی دارد که سریعا وارد عمل شده و موفق شدند متهم را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و راننده خودرو هم دستگیر گردید.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی اولیه از خودروی متهمان ۳۰ و ۳۵ ساله علاوه بر ابزار و آلات سرقت تعدادی لوازم سرقتی، لوازم مسی، آبمیوه گیری، سیستم صوتی خانگی، رینگ و لاستیک خودرو و مقداری اقلام دیگر به ارزش ریالی ۷۰۰ میلیون ریال کشف کردند که متهمان در تحقیقات اولیه به ۵ فقره سرقت منزل در محله نازی آباد و محله‌های اطراف با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان با اشاره به شناسایی  مال باختگان  خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها