ماجرای تیراندازی وحشت آور در ورامین چه بود؟

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری عامل تیراندازی لحاظاتی پس از وقوع جرم در محل و کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و تعدادی فشنگ جنگی خبر داد.

ماجرای تیراندازی وحشت آور در ورامین چه بود؟

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره  درگیری  دسته جمعی و  تیراندازی  منجر به جرح در سطح حوزه استحفاظی و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 شهرستان ورامین قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم در هنگام درگیری و اقدام به تیراندازی در کمتر از چند دقیقه در محل شناسایی و در یک عملیات پلیسی  دستگیر  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین با اشاره به اینکه این درگیری بدلیل اخلاف ملکی رخ داده بود تصریح کرد: در این درگیری یک نفر بر اثر شلیک گلوله توسط متهم اصلی مجروح و بلافصله با حضور عوامل انتظامی و اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ بیرانوند خاطر نشان کرد:در این رابطه 3 نفر  متهم  به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر و یک قبضه  کلت کمری  و یک قبضه خشاب به مراه مقادیری فشنگ کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار خصومت شخصی و اختلاف ملکی عنوان کرده بود ، بیان داشت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ شمس بیرانوند در خاتمه خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    افرادی در زمانهای مختلف درورامین منطقه کارخانه مورد اصابت باسلاح گرم قرارگرفته اند ومجرمی هم دستگیرنشده است درمخیلات کسی هم خلع سلاح عمومی نمی گنجندتانباریدیدسیل جاری نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها