عاملان تیراندازی به شهروند ایرانشهری دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به‌سمت شهروند ایرانشهری که باعث رعب و وحشت عمومی شده بودند، در اقدام ضربتی پلیس شهرستان خبر داد.

عاملان تیراندازی به شهروند ایرانشهری دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: 26 اردیبهشت‌ماه امسال در پی اعلام یک مورد تیراندازی به‌سمت شهروند ایرانشهری بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی ایرانشهر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور مأموران انتظامی ایرانشهر در صحنه و در بررسی به‌عمل‌آمده مشخص شد، افرادی ناشناس با سلاح کلت کمری به‌سمت جوان 26ساله تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند و در این درگیری جوان ایرانشهری که مورد اصابت گلوله قرار گرفت توسط یگان امدادی به بیمارستان اعزام شد.

وی ادامه داد: به‌منظور دستگیری عاملان این اقدام، تحقیقات تخصصی پلیس آغاز شد و با تلاش صورت‌گرفته هویت متهمان مشخص و عامل اصلی تیراندازی و چهار نفر از همدستانش طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جوکار با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به‌کاررفته در این تیراندازی ادامه دارد، گفت: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و تأکید کردند انگیزه این کار شوم اختلاف قبلی با فرد مضروب بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بر عزم جدی پلیس در برخورد با هرگونه ناامنی تأکید کرد و از خانواده‌ها و به‌خصوص سران طوایف خواست جوانان را از عواقب سخت نگهداری، حمل و جابه‌جایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    عو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها