نوزادی که ۲۴ ساعت زیر آوار ساختمان بود/ ویدئو

نیرو‌های امدادی در اردن یک نوزاد چهار ماهه را پس از ۲۴ ساعت از زیر آوار ساختمان فروریخته در امان بیرون آوردند.

نوزادی که ۲۴ ساعت زیر آوار ساختمان بود/ ویدئو

 ریزش ساختمان دست کم جان ۱۰ نفر را گرفت، در حالی که بسیاری نجات این نوزاد را یک معجزه توصیف کردند.

إسراء رائد ۲۶ ساله، مادر این دختر با دیدن دخترش از خوشحالی به خبرگزاری فرانسه گفت: وقتی او را بیرون آوردند، او را از لباس خواب صورتی اش شناختم... شادی من بسیار واضح و غیرقابل وصف بود... من فریاد زدم؛ و به درگاه خداوند دعا می‌کردم که دیگران را نجات دهد.

روز پنجشنبه، خبرگزاری فرانسه به بیمارستان لوزمیلا، نزدیک محل حادثه رفت، جایی که کودک تنها با والدینش دراز کشیده بود و فقط مقداری کبودی داشت.

یک کلیپ ویدئویی که توسط نیرو‌های امنیتی منتشر شده است نشان می‌دهد که نیرو‌های امدادی فرشته کوچک را از حفره باریکی در آوار ساختمان بیرون می‌کشند.

اسراء رائد در مقابل بیمارستان گفت: در درونم احساس می‌کردم که او زنده است و شوهرم هم به من اطمینان می‌داد و می‌گفت دخترمان خوب است و منتظر ماست. من بسیار خوشحالم و خدا را به خاطر سلامتی او شکر می‌کنم. دکتر به من گفت که این یک معجزه بود که به سلامت از زیر آوار یک ساختمان چهار طبقه بیرون آمد.

اسراء دخترش را نزد یکی از دوستانش که در ساختمان زندگی می‌کرد، گذاشته بود. او می‌گوید: من در این ساختمان زندگی نمی‌کنم. حدود یک ساعت بعد تلفنم زنگ زد، اما وقتی رسیدم دیدم که یک ساختمان کامل روی دخترم افتاده است.

او ادامه می‌دهد: من جیغ می‌زدم و صدا می‌زدم دخترم کجاست، دخترم کجاست؟... بیش از ۲۴ ساعت بعد، امدادگران به من گفتند که صدای دختری را شنیده اند. گفتم: پروردگارا، فرزند من باشد.

در محل، جستجو در میان آوار‌ها ادامه دارد و منابع امنیتی اعلام کردند که هنوز چهار نفر در محاصره هستند. اما نجات یک فرشته باعث آرامش و شادی شد.

روز چهارشنبه نیز نیرو‌های امدادی یک مرد ۴۵ ساله را زنده بیرون کشیدند.

حجم ویدیو: 26.15M | مدت زمان ویدیو: 00:02:15 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها