قتل فجیع دختر جوان در اردبیل بخاطر شکست عشقی

جوان خواستگار وقتی فهمید زن جوان به مرد دیگری علاقه دارد در اقدامی عجیب او را با ضربه‌های چاقو در خیابان به قتل رساند.

قتل فجیع دختر جوان در اردبیل بخاطر شکست عشقی

چند روز پیش فیلمی ۳۶ ثانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که در آن زنی در خیابان پیاده در حرکت بود که مردی جوان به او حمله‌ور می‌شود و با ضربه‌های چاقو زخمی‌اش می‌کند‌.

زن زخمی التماس کنان خود را به سختی کنار دیوار می‌‌رساند؛ اما مرد مهاجم دست بردار نبود و با ضربه‌های بعدی باعث مرگ او می‌شود.

این فیلم‌ سبب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد و مردم خواستار بازداشت قاتل و اشد مجازات برای او شدند. بعد از پیگیری این فیلم‌ معلوم شد این قتل در یکی از محله‌های شهر اردبیل رخ داده است.

سرهنگ کارآگاه حسین صبوری، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل درباره پرونده این قتل گفت‌: روز بیست و هفتم‌ مرداد امسال‌ وقوع قتل زنی ۳۰ساله در یکی از محله‌های شهر اردبیل به پلیس گزارش شد‌. ماموران جرایم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و معلوم شد زن جوان در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده است.

در بررسی کیف همراه مقتول مدارکی یافتیم که هویتش را نشان می‌داد. با تحقیق از اهالی و بازبینی فیلم دوربین‌های محل قتل، تصویری از قاتل و نحوه قتل او به دست آمد و در ادامه خانواده مقتول هم شناسایی شدند.

با تحقیق از آنها معلوم شد این زن به دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت، چندی قبل از او جدا شده و فرزندی خردسال دارد و در حوالی محل قتل کار می‌کرد.

وی افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات دریافتند، زن جوان به مردی علاقه‌مند بوده و می‌خواسته به زودی با او ازدواج کند. از سویی خواستگار دیگری هم داشته که به او پاسخ منفی داده ‌بود.‌ بررسی تصویر قاتل نشان داد او همان خواستگاری بوده که پاسخ منفی شنیده است. ‌

جست‌و‌جو‌ها برای یافتن متهم به قتل فراری در حالی ادامه‌ داشت که او خانه‌اش را ترک کرده و خانواده‌اش از او و اتفاقی که رقم ‌زده بی‌خبر بودند. سرانجام متهم در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خاطر نشان کرد‌: با اعتراف متهم به قتل معلوم شد‌، او دلباخته این زن بوده اما وی قصد ازدواج با فرد دیگری داشته است. همین باعث شده مرد جوان از او کینه به دل بگیرد و تصمیم غیر‌عقلانی و دردسر‌آفرین بگیرد‌. سپس نقشه قتل را طراحی و دنبال فرصتی برای اجرای آن بوده است. 

چند روزی رفت و آمدهای او را زیر نظر می‌گیرد تا این‌که روز حادثه با دیدن آن زن در خیابان‌، به دنبالش راه افتاده‌، وی را غافلگیر و با ضربه‌های چاقو زن جوان را به قتل رسانده و باعث مرگ وی می‌شود‌.

بعد هم با جا گذاشتن خودرویش فرار می‌کند تا این‌که بازداشت می‌شود. متهم به قتل دو روز پیش صحنه قتل را بازسازی کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد‌.

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • ناشناس
    7

    ارتکاب قتل عمدی برای هیچ! مقتوله چه ویژگی خاصی داشته که هنوز جوهر مهر طلاق شناسنامه اش خشک نشده با وجود دارا بودن یک فرزند خردسال از همسر سابقش همزمان دو خواستگار دیگر هم پیدا نموده است؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      فقط قضاوت بیجا!!!توازکجامیدونی مهرشناسنامش خشک نشده بوده.خواسته ازدواج کنه,گناه که نکرده.چطوریاس اگه مرداچن تازن بگیرن وطلاق بدن ودوباره بگیرن حرفی نیس ولی چون یه زن میخواددوباره فرصت زندگی به خودش بده عیبه.دوست داشته خودش وبچش سرگیروسرپناه داشته باشه جرم که نکرده.شایدشوهرقبلیش یه آدم روانی ناسازگاربوده شایداعتیاد,یادست بزن داشته وهزاران شایددیگه...چرابایدبه اینجورزندگیاادامه دادوزجرکشید؟؟؟مگه انسان چندباربدنیامیاد؟؟؟؟

    • ناشناس
      10

      به ناشناس ۱۵:۴۰
      ویژگی اش هر چی بوده مثل بعضی از آقایان این نبوده که برای نرسیدن به هوسش جون یه انسان رو بگیره
      بعضی از مردان خیلی کثیف هستند برای رسیدن به هوسشون از جان ، آبرو و حیثیت یه زن میگذرند
      نمونه‌اش سرنوشت خانم شیلر....
      پس سرتون به زیر بندازین و دهنتونو ببندین....

    • ناشناس
      3

      به ناشناس ۱۶:۲۵: اگر متن خبر را با دقت تا پایان کامل می خواندید و جهت پاسخگویی به نظر کاربران عجله و شتاب به خرج نمی دادید متوجه می شدید که گفته شده در تحقیقات مقدماتی انجام شده کاشف بعمل آمده مقتوله چندی پیش طلاق گرفته است و با فرزند خردسال خود زندگی می کرده است!

    • ناشناس
      6

      به ناشناس ۱۷:۱۸: تا دنیا دنیا بوده کرم از خود درخت بوده است نه دیگران!

    • ناشناس
      7

      لطفاً به جای اینکه فضولی زندگی این خانم خدابیامرزو بکنین و هرچی به ذهن نخودیتون میاد به زبون بیارید سرتون به زندگی خودتون باشه، خیلیم کار درستی کرده که می‌خواسته ازدواج بکنه

  • ناشناس
    0

    زن کشی ادامه دارد...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      زن نگو بلا و شیطان بگو!

  • ببی
    1

    خر همه جا پر از دختر خوبه بیشعور

  • ناشناس
    8

    لعنت به شما مردای کثیف

  • ناشناس
    8

    زن مطلقه ای باداشتن یک فرزند خردسال،همزمان 2 خواستگار را سرکار می گذارد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      11

      از کی تا به حال خواستگار داشتن زن مطلقه عیب محسوب میشه؟؟؟
      مرد متاهل با دختران و زنان نامحرم روی هم می‌ریزه، ده تا زن صیغه‌ای ردیف می‌کنه ایراد نداره زن مطلقه ای که از شوهر جدا شده خواستگار پیدا شده ایراد داره
      گوه نخورید بابا !

  • سلیمان
    1

    قاتل بدبخت از این بیت استفاده کرده بود ..پدر
    ک‌عشق بسوزد سوزاند پدرم را

  • موسوی
    1

    ای بنازم مملکتم و که مقام اول قتل و جنایت و فساد و فحشا و دزدی رو توی جهان از آن خودش کرده،،، دم همه مسولین مفتخور و اختلاس گر گرم

  • بهروز
    0

    بایدفورا ظرف یکماه محاکمه واعدامش کنندتا دیگرکسی ازاین غلط ها نکندمابه التفاوت دیه را هم اگرخانواده مقتول نتوانستندپرداخت کنندازهمیاری مردمی استفاده کنندومردم پول جمع کنندتا قاتل اعدام شودبنظرمن این آقا عاشق واقعی نبوده عاشق واقعی هرگزمحبوبش رانمی کشداتفاقا اون خانم درانتخابش درست عمل کرده و زن چنین آدم پلیدی نشده است

    نظرات شما -
    • 0

      درود خدا بر مردان واقعی

  • بهرلم
    0

    حماقت تا بی نهایت

  • ناشناس
    10

    به ناشناس ۱۸:۴۷
    پس اگه فردا به دختر ،خواهر و یا زن خودت تجاوز کردند کرم از ناموس هرزه خودت بوده
    آقای خررررررررررررر

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      ناشناس بی تربیت! موضوع متن خبر تجاوز به عنف نبوده که بحث را به بیراهه می کشانید! در این حادثه مقتوله مطلقه به پیشنهاد ازدواج خواستگار اول خود که الآن متهم به قتل عمدی است پاسخ منفی داده و به پیشنهاد ازدواج خواستگار دوم خود پاسخ مثبت داده است! از کم و کیف ارتباط مقتوله با قاتل اطلاعات بیشتری ارائه نشده و معلوم نیست آیا صرف پاسخ منفی به پیشنهاد ازدواج خواستگار اول باعث قتل عمدی شده یا اینکه رابطه عاطفی بین مقتوله و قاتل فراتر از این حرفها بوده و خیانت مقتوله به خواستگار اول و ارائه پاسخ مثبت به پیشنهاد ازدواج خواستگار دوم مزید بر علت شده است!

    • ناشناس
      1

      به ناشناس ۲۳:۰۴
      خیلی به زن‌ها توهین میکنی ،کرم از خود درخته یعنی چی؟؟؟
      مرد نره خری که به دختربچه‌ها تجاوز می‌کنه آیا
      اونجا هم تقصیر دختربچه است یا مرد نره خر ؟؟؟
      حرف دهنتو بفهم و این قدر به زن‌ها توهین نکن
      مردان در طول تاریخ جنایت‌های زیادی علیه زنان انجام دادن
      پس خودت را به خریت نزن آقای مودب !

    • بهروز
      1

      به ناشناس،عزیزم هراتفاقی هم که فرضا دربین بوده باشه حتی خیانت که دراینجا معنا نداردچون همسرش نبوده که،توجیه کننده قتل نیست بنابراین قاتل بایدبدون هیچگونه اغماض وترحمی فورامحاکمه وقصاص شودتا عبرت دیگران گرددازقدیم گفته اندترحم برپلنگ تیزدندان،ستمکاری بودبا گوسفندان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها