فروشنده کپسول لاغری به قتل زن جوان متهم شد

زن جوان بعد از مصرف قرص لاغری جانش را از دست داد.

فروشنده کپسول لاغری به قتل زن جوان متهم شد

قربانی که زنی 39ساله است برای لاغری قرص‌هایی را مصرف کرد که بعدها مشخص شد دارای متامفتامین بوده و منجر به ایست قلبی زن جوان شده است.

گزارش یک مرگ

مرگ زن جوان را شوهرش به پلیس گزارش کرد. او گفت: همسرم منیژه قصد داشت لاغر شود و از عطاری قرص خریداری کرده بود. او چند روزی قرص‌ها را مصرف کرد و یک شب حالش خیلی بد شد. او را به بیمارستان بردیم گفتند دچار حمله قلبی شده است و بعد هم در بیمارستان ایست قلبی کرد. من فکر می‌کنم قرص‌ها منجر به مرگ همسرم شده است.

او در تشریح جزئیات ماجرا گفت: همسرم سال‌ها بود که می‌خواست لاغر شود. چند بار به باشگاه ورزشی رفت اما بی‌فایده بود. به همین خاطر تصمیم گرفت از عطاری قرص‌های لاغری تهیه کند. حال همسرم پس از مصرف قرص لاغری بد شد. حالت تهوع و استفراغ شدید داشت. به همین خاطر او را بلافاصله به بیمارستان رساندم. منیژه ۱۰ روز در بیمارستان بستری بود اما به خاطر ایست قلبی جان سپرد. من شک ندارم همسرم به خاطر مصرف قرص لاغری فوت شده است. به همین خاطر از مرد عطاری که قرص‌ها را به همسرم فروخته شاکی هستم.

مصرف شیشه، علت اصلی مرگ

با این شکایت تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد و پزشکی قانونی با بررسی جسد علت فوت را مصرف متامفتامین یا شیشه اعلام کرد.

با افشای این ماجرا عطار ۴۷ ساله به نام محمود به اتهام مداخله در امور پزشکی و تسبیب در قتل ردیابی و بازداشت شد، اما اتهامش را قبول نکرد و گفت قربانی حتماً خودش بیمار بود.

مرد عطار گفت: من کپسول‌های لاغری را به تعداد زیادی از مشتری‌هایم فروختم و هیچ مشکلی برای آنها پیش نیامد. مرگ زن جوان ارتباطی به مصرف قرص‌های لاغری ندارد و ممکن است او خودش قبلاً شیشه مصرف کرده و به همین خاطر دچار عارضه مرگ شده باشد. من اتهاماتم را قبول ندارم. اصلاً در قرص‌ها شیشه استفاده نمی‌کردم. چیزی که به او فروختم کپسول‌هایی بود که با گیاهان مختلف تهیه شده بود و این گیاهان سوخت‌وساز بدن را بالا برده و منجر به لاغری می‌شد.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی به آزمایش کپسول‌های لاغری مرد عطار پرداختند و دریافتند در کپسول‌های لاغری مقداری شیشه وجود دارد.

با افشای این ماجرا پرونده مرد عطار به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی در دادگاه محاکمه شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی درخواست قصاص کرده‌اند.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها