حمله گرگ های گرسنه به گله ای با 350 گوسفند در خراسان رضوی

در حمله ی گرگ های گرسنه 85 راس دام تلف شدند.

حمله گرگ های گرسنه به گله ای با 350 گوسفند در خراسان رضوی

حمله گرگ  ها به گله‌های گوسفند موضوع جدیدی نیست، اما وقوع این حادثه در فصول گرم سال نه‌تنها کمی عجیب بلکه بی‌سابقه است،  حادثه  ای که روزهای گذشته در شهرستان بردسکن رخ داده است و عشایر این شهرستان با خسارت سنگینی روبه‌رو شده‌اند.

در این حادثه دو قلاده گرگ گرسنه به گله‌ای با 350رأس گوسفند حمله کرد‌ند که متأسفانه 85رأس دام در این حادثه تلف شد‌ند. این حادثه در چشمه هادی منطقه عشایری بردسکن رخ داده است و تاکنون لاشه ۲۵‌تا ۳۰‌رأس گوسفند پیدا شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بردسکن با تکذیب رهاسازی گرگ‌های پلاک‌دار در طبیعت از سوی محیط‌زیست بیان کرد: خشک‌سالی‌های متعدد، تجاوز به حیات‌وحش و زیستگاه طبیعی، شکار غیرمجاز و نبود طعمه طبیعی موجب ورود گرگ‌ها به مناطق مسکونی شده است.

مهدی جمعه‌پور بیان کرد: تاکنون بارها درباره  خسارت  های ناشی از حمله گرگ‌ها مکاتباتی را با بخشداری‌ها و دهیاران داشته‌ایم و خواسته شده تا اطلاع‌رسانی‌های لازم را به دامداران داشته باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه در بازدیدهایی که از آغل‌های گوسفندان صورت گرفته بیش از ۵۰‌تا ۶۰درصد آن‌ها بدون استانداردهای لازم هستند و در برابر حمله گرگ‌ها ایمن‌سازی نشده‌اند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    حداقل ۳۵۰ میلیون تومان خسارت دیده

  • متفاوت
    1

    دست و پا و دندونشون درد نکنه اخه اونها هم از این طبیعت حق حیات دارند.

  • ناشناس
    0

    این گرگها از خیلی هاکه دم از مسلمانی و اعتقاد به خدا می زنند دلرحم ترند

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      شما کدام گرگ را دیدی که اختلاس کنه دزدی کنه کلاهبرداری کنه بیت المال رو غارت کنه چشم به ناموس همنوعش داشته باشه.... عزیز گرگ سالاره

  • ناشناس
    0

    استاندارد!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها