شناسایی پاتوق معتادان متجاهر در بیرجند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و در این طرح ۱۷ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

شناسایی پاتوق معتادان متجاهر در بیرجند

سرهنگ  فولادی، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با دریافت اخباری مبنی بر این که محل‌هایی در سطح شهرستان بیرجند به پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را بوجود آورده است، لذا شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 او افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در این عملیات، ۴ کیلو و ۴۴۲ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۷ خرده فروش موادمخدر را دستگیر کردند که متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت مشاهده از فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها