آیا می‌توان با صیغه‌نامه هتل رزرو کرد؟

صیغه یا عقد موقت یکی از انواع آیین‌های شرعی برای ایجاد محرمیت بین زوجین در ایران است و بسیاری از زوجین با این روش محرمیت، تصمیم به رزرو هتل دارند.

آیا می‌توان با صیغه‌نامه هتل رزرو کرد؟

 

IMG_20220904_232253_538

IMG_20220904_232255_765

IMG_20220904_232258_326

IMG_20220904_232259_941

IMG_20220904_232303_025

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • رابی
    6

    هتل ها با صیغه نامه و بدون صیغه نامه پذیرای برادران متجاوز عراقی در مشهد مقدس هستند. همون هایی که دیروز سینه عزیزترین جوانان این مملکت را شکافتند امروز همخواب ناموس ایرانی می شوند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      درسته

    • ناشناس
      2

      همین حرفها رو برعکسش رو در بغداد و دیگر شهرهای عراق می شنوی/ فتنه گرهای تفرقه بینداز

    • ناشناس
      1

      این‌ها فتنه نیست آقا و این کاربری که این موضوع رو فاش کرده فتنه گر نیست...
      کسی که در مشهد زندگی کنه و از این موضوع بی اطلاع باشه باید تعجب کرد
      خب کاری نداره هتل‌های مشهد چند وقت زیر ذره‌بین قرار بگیره اونوقت مشخص میشه شایعه است یا واقعیت!

  • ناشناس
    5

    اگر نکاح صیغه فقط و فقط بین جوانهای مجردخوانده شود و از نظر بهداشتی رعایت شود منجر به حاملگی نگردد امر خوبی است...فعلن که صیغه صرفن تبدیل شده به وسیله هوسرانی مردان متاهل

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      فلسفه تأسیس ازدواج موقت در صدر اسلام در خصوص زنانی بود که شوهر خود را در جنگ از دست می دادند یا شوهران آنها به مرگ طبیعی می مردند و زنان حائض بیوه می شدند. ازدواج موقت مناسب زنان بیوه حائض مطلقه یا شوهر مرده است نه دختران دوشیزه و باکره! در مورد مردان هم ازدواج موقت مناسب مردانی هست که همسر دائمی دارند و مناسب مردان مجرد نیست چونکه در ازدواج موقت زن حق همخوابگی و نفقه و ارث ندارد و صرفاً جهت رفع نیازهای جنسی به عقد ازدواج موقت مرد در می آید.

    • ناشناس
      4

      اولن زمان صدر اسلام نیست...لطفن از خواب برخیز... دوم اینکه معنی همخوابگی رو هم فکر کنم نمی دانی!!!

    • ناشناس
      0

      به ناشناس ۱۹:۴۲: وقتی به موضوعی واقف نیستی لطفاً با کارشناسان مذهبی و حقوقی مجادله نکن! ازدواج موقت در اهل سنت حرام شناخته شده است و به عقیده فقهای اهل سنت ازدواج موقت در پایان دوره حیات پیغمبر (ص) منسوخ شده است! در دین اسلام فقط مذهب شیعه معتقد به جواز ازدواج موقت و آنهم تحت شرایطی است. فقهای شیعه معتقدند ازدواج موقت در دوره خلیفه دوم حرام اعلام شده است.

  • ناشناس
    4

    بی شرم بی. حیا کردین همه را

    نظرات شما -
    • ناشناس
      9

      به خاطر فرهنگ غلط جنسی چند هزار ساله ملت ایران از متاهل و مجرد همه بیمار جنسی بودن و هستن...هر یک به طریقی...شرم از رابطه جنسی داشتن قبل از ازدواج هم بخشی ازین فرهنگ غلط است

  • مجید
    1

    ما آخرش متوجه نشدیم دختر باکره می تونه عقد موقت کنه یا نه. توی بند اول اشاره میکنه که اذن پدر و یا جد برای ازدواج دختر باکره الزامی. یعنی دختر باکره هم میتونه به عقد موقت در بیاد. توی بند آخر میگه باید قسمت توضیحات شناسنامه خانم توش نوشته باشن یا مطلقه است یا شوهرش فوت کرده.خب حالا اگر دختر باکره باشه که اصلا شوهر نکرده که بخواد طلاق بگیره یا شوهرش فوت کنه. سوال اینجاست که مسئول هتل چجوری براش اثبات میشه که این خانم باکره بوده که ازدواج موقت کرده یا قبلا شوهر داشته. یعنی اگه باکره بوده و ازدواج موقت کرده الان تو هتل راهش نمی دن؟ این دو تا بند با هم تناقض دارند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کدوم باکره ای اونقدر بی عقله که بیاد صیغه موقت بشه؟؟
      مگه بی عقل ،بی صاخب،بی پدر و مادر و بی کس و کار و همچنین فقیر و از خانواده طلاق و معتاد ودربه‌در و خلاصه دارای ضعف شخصیت ،فاقد اعتماد به نفس و از همه مهمتر:
      بدون خواستگار درست حسابی باشه

    • ناشناس
      0

      متصدی هتل به این چیزها ورود پیدا نمی کند که ببیند شناسنامه زن مهر طلاق یا فوت شوهر سابق خورده است یا نه! برای متصدی هتل فقط عقدنامه شرعی معتبر ملاک عمل است نه چیز دیگر. ضمن اینکه در قسمت توضیحات عقدنامه شرعی توسط عاقد شرعی ذکر می شود زن به موجب طلاق نامه شماره ... مورخ ... یا گواهی فوت شوهر سابق به شماره ... مورخ ..، خالی از موانع نکاح است و در دوره حیض یا در مدت عده نمی باشد.

  • ناشناس
    3

    دروغ نه خدعه بله فحشا نه صیغه بله ربا نه کارمزد بله ملی نه انتفاعی بله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها